Er navnet klart?

M

Moderator Steffen

Guest
Noen har navnet klart allerede før de blir gravide, mens andre må se babyen før de er sikker på et navn. Noen bruker en stund etter fødselen på å lande navnet også. Hva med deg? Er navnet klart? :)
 
Her fikk han navnet 3 dager etter at han ble født [emoji6]
 
Her er navnet klart! Eneste usikre er hvorvidt det blir etternavnene våre med eller uten bindestrek.
 
Så absolutt ikke. Vi blir bare ikke enige [emoji14] Føler alle navn samboeren foreslår blir helt feil. Og jeg har dessverre låst meg ganske fast på et navn samboeren ikke liker :( Får håpe det blir lettere når han blir født.
 
Navnet er ikke klart og vi kommer ikke til å bestemme oss før lille er født heller, men vi har en liste på 5-6 navn vi begge liker. Forhåpentligvis passer hun til et av de navnene når hun kommer :)
 
Tror det er klart, i hvertfall 90% sikre.
 
Jepp. Bestemte oss like etter OUL [emoji4]
 
Jepp. Ble bestemt idag. Hadde en nydelig drøm a min bestefar som døde for flere år siden, og han ga meg et navn i drømmen som jeg falt veldig for. Mannen liker det også, og jeg føler det var en mening med den drømmen. Min bestefar har alltid vert min helt, og alltid vert der for meg :happy:
 
Jepp. Ble bestemt idag. Hadde en nydelig drøm a min bestefar som døde for flere år siden, og han ga meg et navn i drømmen som jeg falt veldig for. Mannen liker det også, og jeg føler det var en mening med den drømmen. Min bestefar har alltid vert min helt, og alltid vert der for meg :happy:

Oi! Så herlig, da! Det blir kjekt å fortelle når barnet har blitt større! Det er så gøy med navn med historie!
 
No name her [emoji23] Må først finne ut av kjønnet, så kan vi se på navn etter det.
 
Jenta vår fikk navnet 2 dager etter hu va født men hadde et annet navn til henne under graviditeten.. nå har jeg lært at jeg må vente til hu er ute før jeg kan navngi henne, jeg mener at navnet må passe lille nurket som kommer ut også :)
 
Oi! Så herlig, da! Det blir kjekt å fortelle når barnet har blitt større! Det er så gøy med navn med historie!
Stemmer det:)
Vi hadde jo noen helt andre navn i tankene, men klarte aldri å bestemme oss og fikk liksom ikke noe følelse på at en av de navna var riktige, men nå var det ikke snakk om en gang:happy: Føltes veldig riktig.
Blir gøy å fortelle han ;)
 
Det er ikkr klart, men vi ruger på noen navn. Vi får se hvilket det blir når han er født..
 
Back
Topp