Er navnet klart eller ombestemt dere?

Babykos<3

Forelsket i forumet
Vet vi har hatt flere tråder om dette, men nysgjerrig nå som det er så kort tid igjen. Har dere navnet klart? Har dere som bestemte dere tidlig endret valg eller ikke? Og til dere som vil dele, hva blir det?
Vi er ikke helt bestemte, men det står mellom få stykker da;)

her er det på ingen måte klart! har egentlig nettopp begynna å tenke på det, sidan me nettopp fekk vite at det er ein liten gutt me får :) har begynna å skrive ei liste over navn me synes er fine, men er ingen som føles heilt rett enda! Trur dette blir veldig vanskelig, og trur ikkje det kjem til å vera klart før vi har fått helse på den vetle karen xsmile9

Vi har fortsatt Linnea <3 vi hadde Dennis og Linnea sist vi skulle ha barn, da kom Dennis og denne gangen er vi så heldig å få Linnea:) Hadde der vært gutt så ville Leon kommet;)

Mathilde <3 kjøpte hennes første smokk i dag med navnet hennes på =D Det var jentenavnet som var valgt ut til barn nr. 1, men det ble en gutt som i dag heter Jonathan <3

Her er det ikke helt klart da jeg og samboeren ikke blir enige. Min favotritt er Ada Linnea. Vi har også snakket om Nicoline, Josefine, Amalie og Amanda. Hadde det vært gutt hadde navnet vært Noel :)

Vi blir ikke enige, prøver å forhandle frem Iben eller Lærke, men jeg får beskjed om å ikke mase! Han mener vi finner navn og at det ikke er noe å stresse med... Når han da kommer med navn er det ikke noen jeg liker :( jeg har jo dobbeltstemme forstår han ikke det;)

Er så i tviiil! Eg er veldig glad i : Calle,Tindre og Neo:) men sambo er glad i : Sebastian og Romeo..storebror heite Milian:)

Her har vi ikk bestemt oss... jeg har noen få navn jeg liker men samboer har ikke et eneste et som han liker enda... tror ikke han vil kunne bestemme seg for navn før lillegutt er kommet ut :P

Vi får ei lita Katinka :) Æ fekk bestem sist gang å da vart d Jonathan, så da fekk gubben bestem gangen her ;)

Vi tror vi har bestemt oss.... men må prøve det litt først :-)

Vi var veldig i tvil hele veien. Men det har til slutt ent opp på Tobias:))

Vi har ikke bestemt oss enda... Jeg synes det er ordentlig vanskelig denne gangen!

Tror hun blir navnløs, sånn helt seriøst.. UMULIG å bestemme seg jo....

Jeg synes det er fryktelig vanskelig denne gangen. 4.ungen som skal ha navn OG hun skal kalles opp etter min mor. (de andre er kalt opp etter de andre besteforeldrene) Det er ikke bare bare... Jeg har hatt et navn i hodet hele svangerskapet, men varierer mellom å synes det er perfekt og ikke fullt så perfekt... Men Ida Margrethe er iallefall en sterk kandidat, mannen min har nevnt Rikke, men jeg vet ikke. Tror vi må møte lilletupp før hun får navn :)

Vi har bestemt oss, her er det Ludvig Johan som hjemmer seg i mammas mage <3

Her står det mellom Kevin og Joel , men får jeg det som jeg vil så blir det Joel .
Men er sambo som aldri får bestemt seg , så blir vel ikke bestemt før etter han er født tenker jeg ;P

Back
Topp