Er navnet bestemt nå? ☺

• Trådstarter Trådstarter ☆ Camilla ☆
  • Opprettet Opprettet
Fint navn :) det var 1 ønske til mannen min og. Men så valgte vi og kalle opp så da blir det ikkje det allikevel. Men lenge siden vi blei enige :)

Han har fått navn,men vi bruker det ikke. Kaller han bare for lillebror, er redd han blir hetende det. :p

Nei og ja!:p har 2 jentenavn vi liker hvis det blir jente og 1 guttenavn vi liker hvis det blir gutt. Men så må vi jo se om det passer til babyen når han/ho er født!:p

Nei det har vi ikke!! Har såvidt snkket om det, men langt fra bestemt.., jeg liker emma, emmelin og tuva godt, så sjanse for noen av de. Men vi vil se lillesøster før vi avgjør det:-)❤️

Ja, vi har bestemt oss for hva lillegutt skal hete :) men med forbehold om at vi kan ombestemme oss etter fødsel - noe jeg tviler sterkt på vil skje siden vi er så fornøyde med navnet :)

Vi har bestemt oss for navn, men ønsker ikke si det til noen før mini kommer til verden :)

Vi har bestemt oss :) Samboer har også sånn smått begynt å bruk da :) mens jeg sier bare lillemor enda ^^

Vi har bestemt oss! Hadde to guttenavn klar før vi visste kjønn (og at det var tvillinger), så da tar vi de to navnene :)

Vi snakket om navn en stund før jul, da jeg foreslo navnet Martine. Det likte vi begge to, og siden da har hun blitt kalt det :) Men vi får se om det er en Martine som kommer ut eller ikke da :D Gleder meg til å møte henne <3

Vi har en liten liste med navn. Jeg har min favoritt, mannen har en annen favoritt. Så enten blir vi enige om samme navn etter fødsel, eller så blir det litt krangling (men hans favoritt er heeeeelt uaktuelt.. ;) ).

Back
Topp