er nassenøff gutt eller jente?

MorTilSanderOgVetle

Forumet er livet
jeg mener det er gutt, ikke sant? fikk låne en nassenøff karnevel drakt til Vetle. som er da knall rosa. og sambo reagerte på det.. men nasse nøff er en gris og da er den rosa sa jeg. men han er ikke helt overbevist, eller fornøyd att gutten skal gå i rosa dress..
hva mener dere? kunne gutten deres ha den på?

det er bare dina og kengumamma som er jenter i hundremeterskogen så vidt meg bekjent iallefall..

ORIGINAL: shiby

GUTT [:D]

Nasse Nøff er gutt, og det er flere gutter i bhg som har brukt et slikt kostyme! Sier go for it jeg...

Er det noen jenter som "henger" med Ole Brumm da?

Nassenøff er gutt ihvertfall, men så hadde det ikke plaget med om min jente hadde utkledd seg som Nassenøff eller Tigergutt for den sak skyld så jeg er ikke så nøye på det [:D]

Gutt det [:)]

jeg har alltid trodd HAN var gutt så er hn jente blir jeg sjokkert[:D]

ORIGINAL: JuliSol

Er det noen jenter som "henger" med Ole Brumm da?

Nassenøff er gutt ihvertfall, men så hadde det ikke plaget med om min jente hadde utkledd seg som Nassenøff eller Tigergutt for den sak skyld så jeg er ikke så nøye på det [:D]

er ikke så nøye på det jeg heller.. men er nok værre for mannfolka å se sønnen i rosa drakt [8D]

nasse er vel gutt!! Og som du sier, griser er jo rosa[:D] men det hadde vært typisk samboeren min å si også... ville vel helst at gutten(om vi hadde hatt en?) var utkledd som cowboy

Back
Topp