Er namnet klart?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Linda

Guest
Vart de fort einige om dette, eller måtte det mykje diskusjon til for å kome fram til det? :-)

Mye diskusjon da gubben ombestemte seg da han fant ut at et nabobarn heter det samme. Men han er født i november så de kommer ikke til å gå i samme klasse, så under press riene påpekte jeg at da blir det xxxx han skal hete og gubben var enig.

Når Jenny ble foreslått ble vi fort enige om at det var det hun skulle hete :) Men hadde hun vist seg å ikke se ut som Jenny, da hadde vi nok hatt et lite problem foran oss :P Men slik ble det heldigvis ikke :)

fant ikke noe navn vi virkelig likte helt til vi fant et på slutten av svangerskapet. Så håpet virkelig at det ville passe han og det gjorde det❤️

Fant navn 3 dager etter han var født. Vi var litt usikker på navnet, men storesøster fortalte alle at han skulle hete det, så da ble det det :p Men han passer navnet sitt, og var på toppen av listen min. Og var første navnet både meg og samboer likte :)

Vi brukte litt lenger tid på å bestemme oss denne gang enn med førstemann da vi følte navnene vi hadde funnet ikke helt passet. Men var fort enige når vi fant ett navn:-)

Vi har vært enig hele veien, men vinglet mellom tre navn... Han fikk navn når han var 3døgn

Her har vi vært enige om navn lenge før fødsel. :)

Her er vi fortsatt ikke enige, å snuppa er 15 dager :p

Fikk sms fra altinn om å logge inn og registrere navn på barnet mitt. Så moderne:D

Bestemte oss rett etter oul. Har egentlig bare snakket om ett navn:)

Back
Topp