Er nå blitt ruger....

Emz mamma

Elsker forumet
Da ruger jeg på to nydelige gullegg !!! Hun som satte inn, som forøvrig er min favoritt, på St. Olavs sa; "følg med nå.... (så sprøyta hun inn eggene) så du... der var deres stjerneskudd..... " Jeg ble så glad.....
Så jeg ligger under dyna nå og prøver å holde varmen.Er litt kald på beina så skal ordne meg med varmeflaske snart...
Har muntli eksamen imorgen og skal i begravelsen til en gammel venn etterpå... så gleder meg til morgendagen blir ferdig ......

Så spennende Emz mamma!!! Gratulerer så uendelig masse. ruge ruge ruge.. Lykke til[:D][:D][:D]

Gratulera som rugar [:)][:)][:)]

Du får nyta rugetilværelsen [:D]

ORIGINAL: Sarah

Så spennende Emz mamma!!! Gratulerer så uendelig masse. ruge ruge ruge.. Lykke til[:D][:D][:D]

Dette høres bra ut, og jeg håper morgendagen går fort for deg[;)]

ORIGINAL: twinanne

Dette høres bra ut, og jeg håper morgendagen går fort for deg[;)]

Takk [;)]

thaa eg visste det, eg var helt sikker på at det ble værtfall to egg[:D][:D][:D][:D][:D]

kos deg som ruger og prøv å slapp av mest mulig[:D]

gleder meg til resultatet[:D]

Gratulerer så mye som ruger på et stjerneskudd[:D][:)]

Tror jeg vet hva dame du mener,jeg liker også henne kjempe godt[:)]

Lykke til[:D]

Gratulerer!!! [:)][:)][:)] Masse lykke til med rugingen, og med morgendagen! 

masse lykke til [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Tøysa

Gratulerer!!! [:)][:)][:)] Masse lykke til med rugingen, og med morgendagen! 

Så flott med to gullegg[:)][:)] Gratulerer.... Kos deg masse i rugetiden og slapp av (etter eksamen da selvfølgelig) TVI TVI på eksamen[:)][:)][:)]

sign[:D]

ORIGINAL: Nesing

Gratulerer som ruger på to gullegg! Håper dagen i dag har gått fint med både eksamen og begravelse. Litt av en dag, dette [&:]. Lykke til videre! 

Signerer [;)]

Hei.
Håper det går fint og at eggene blir sittende der....lenge.
Jeg var der også 9.mai så det var nok samme legen som satte inn på meg også. (et egg) Veldig koselig dame ja Blir noen spennende dager framover

ORIGINAL: ..Lykke..

Gratulerer så mye som ruger på et stjerneskudd[:D][:)]

Tror jeg vet hva dame du mener,jeg liker også henne kjempe godt[:)]

Lykke til[:D]

ENIG, samme her...viss det er favoritt damen min der nede så vet jeg hvem hun er, nå lykkes du vøtt[:D] det må du[:D]

Back
Topp