Er moderatorene ivrige flyttere i dag eller?

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
Jeg prøvde overhode ikke å selge vognen min. Jeg har ikke bestemt meg engang. Synes det blir litt dumt at tråden min skal ligge på markedsplassen, når jeg faktisk ikke selger noe da.
 Men jeg fikk iallefall noen svar før den ble flyttet daSkjønner jo hvorfor det er stille her på forumet når alle tråder blir flyttet.

Ja, ikke vet jeg, men det jeg vet, er at jeg mistenker mange av de trådene "hvor mye tror du jeg kan ta for denne lissom"-trådene for å være dårlig kamuflerte salgstråder. Du hadde jo fått en del svar, så da var det kanskje greit også? 

IsThaBeth skrev:
Ja, ikke vet jeg, men det jeg vet, er at jeg mistenker mange av de trådene "hvor mye tror du jeg kan ta for denne lissom"-trådene for å være dårlig kamuflerte salgstråder. Du hadde jo fått en del svar, så da var det kanskje greit også? 

Som jeg skrev så hadde jeg fått noen svar.
Men synd om tråder skal bli flyttet hit og ditt når forumet er helt dødt.
Jeg spurte ikke enn eneste enn om hvor mye jeg kunne ta for vogna, bare lurte på om den er så stygg som jeg synes. Min kjære er ikke enig i salg av vogn, så jeg selger ikke den før jeg får han på gli:) Jeg har heller ikke oppfattet det slik med andre tråder. Men da har det seg kanskje sånn at man bør være forsiktig med hva man poster her inne. For det blir jo tatt som noe helt annet enn hva det var ment.

Det er jo ikke sikkert andre tenker det samme som meg? Jeg snakker kun for meg selv. Det er synd hvis folk slutter å poste her inne, i frykt for å bli misforstått. 

IsThaBeth skrev:
Det er jo ikke sikkert andre tenker det samme som meg? Jeg snakker kun for meg selv. Det er synd hvis folk slutter å poste her inne, i frykt for å bli misforstått. 

Tydeligvis tenker moderator det samme som deg? Og da er det helt sikkert fler også. Så da bør man jo begynne å bli mer forsiktig. Og ja det er jo veldig synd,når forumet nå begynner å ta seg opp litt.

Trådene blir ståenede en liten stund slik at de får samlet seg noen svar før de blir flyttet dit de hører hjemme.

Moderator 1 skrev:
Trådene blir ståenede en liten stund slik at de får samlet seg noen svar før de blir flyttet dit de hører hjemme.

Men hvordan kan enn ikke til salgs tråd høre til under til salgs forumet? Men samme kan det være nå altså. Jeg poster heller mindre av tråder som kan misforstås.

Back
Topp