er mensensmertene borte?

Tidabæibi sin mamma

Elsker forumet
Hei dere!
Kom plutselig på noe jeg lurer på. Har alltid hatt smerter nederst i magen som har kommet og gått uka før jeg har fått tante rød. Denne gangen kjenner jeg ingenting.... Er det et tegn på noe fint???? Eller er det bare en naturlig følge av at jeg har fjernet spiralen. Husker ikke hvordan det var før jeg fikk den... [8|]

Hmmm... Jeg gikk og trodde jeg skulle få mensen hele tiden før jeg fant ut jeg var gravid. Hadde mensensmerter som kom og gikk fra noen dager etter jeg regner med befruktningen skjedde..
Men hvem vet![:)] Tror egentlig man dikter opp en del symptomer også når man venter på å bli gravid. Tar hver eneste ting man merker på kroppen og lurer. Ting man ikke ville eltet en tanke om man ikke prøvde.. [&:]

det er sant. jeg hadde mange rare stikkinger i magen hele forrige uke, men da jeg tok test i helga og den var negativ så forsvant alle de rare magestikkingene. Jeg innbiller meg nok mye rart. jeg sitter mye stille på jobben og tenker så mye rart mens jeg arbeider.

Ja, det er vel noe av det verste man kan ha når man prøver, en jobb med ALTFOR mye tid til å tenke på! Man blir jo gal! Kjøp deg en rubiks kube.. Da får du iallefall noe å irritere deg over! [:@]

Får håpe det er noen som kan svare ordentlig på spørsmålet ditt da..[:)]

det er hyggelig at du svarer uansett [:D]

Back
Topp