Er menneskehår ufordøyelig?

Orly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2016
Sambo har nettopp skifta bleie på vesla, og fortalte at et av mine hår hadde sittet fast inn i selve analen. Han måtte dra det ut. Er det mulig?[8|]

ORIGINAL: *TwinBaBe*

ORIGINAL: Orly

Sambo har nettopp skifta bleie på vesla, og fortalte at et av mine hår hadde sittet fast inn i selve analen. Han måtte dra det ut. Er det mulig?[8|]

Sikker på at det ikke bare har falt nedi når du har skifet bleie då?
Og at det bare har "vridd" seg inni, mens hun har bevegd seg?

Det jeg også trodde, men jeg har ikke skifta bleie siden går kveld.[8|]
Og han måtte dra det ut et godt stykke, påsto han.[8|]

Jeg har også måttet dra ut et av mine lange hårstrå fra stumpen til B! Ingen sjans i havet at det hadde ligget på utsiden iallfall.[8D]

Hår lar seg ikek fordøye så er fuldt mulig at hun har fåt i seg et av dine hårstrå og at det derfor kom ut på den måten.

Er faktisk de som spiser håret sit som til slut må inn til opperasjon siden de spiser så mye at det blir forstopning av det og da klarer ikke kroppen og få det ut på normal måte.

ORIGINAL: *Gitte87*

ORIGINAL: Lillaa

ORIGINAL: *Gitte87*

drar ofte mine hår ut av rompa til hunden[8|]
[:'(][:'(][:'(][:'(][&:][&:][&:]

jupp[:'(]

Det er nok ufordøyelig ja. Leste i VG at det var opperert ut en 4 kilo tung klump av hår fra magen på ei dame. Hun hadde som uvane å spise på håret sitt. Skjønner ikke hvordan det er mulig at ikke det er blitt oppdaget før klumpen er 4 kilo...[&:]

ORIGINAL: mb

Det er nok ufordøyelig ja. Leste i VG at det var opperert ut en 4 kilo tung klump av hår fra magen på ei dame. Hun hadde som uvane å spise på håret sitt. Skjønner ikke hvordan det er mulig at ikke det er blitt oppdaget før klumpen er 4 kilo...[&:]

Det er noe jeg heller ikke skjønner helt

Da lurer jeg på hvordan det ser ut i magen min, for jeg jobber som frisør og får garantert i meg litt hår iløpet av dagen!
Æsj, nå ble jeg egentlig litt dårlg![:'(][8|][&:]

Back
Topp