Er mennene deres friske?

Kassiopeia68

Venter på baby januar 2014
Januarhula 2014
Mannen min som "aldri" er forkjøla har vært forkjøla 2 ganger etter jeg ble gravid - og har prestert å være det 5-6 uker begge ganger. Hvordan er det med mennene deres, holder de seg friske?
Jeg har ikke blitt smittet av denne manneforkjølelsen - mistenker immunsystemet hans er nede - kan det ha noe med min tilstand å gjøre? Noen som har hørt om noe liknende?

Min er litt sympatigravid, men ellers i toppform! :)

Min har fått manneflu nå, ifølge han så er han dødssyk! :p Ligger å ynker seg ;) Har litt sympati da...men de blir ofte mye sykere enn oss damer ;) Syns ikke jeg fikk noe sympati heller, fremdeles forkjøla, vært d i 14 dager. Og har fått for meg at det er verre å være forkjøla som gravid enn ikke gravid..men det er vel fordi jeg og ville ha sympati kanskje :p

Er heldigvis frisk. Har vert litt tett i nasa, men ikkje noko meir enn det. Er ikkje sympatigravid denne gangen, men var veldig sympatigravid i forrige sv.skap, der han gjekk frå sixpack til sexylubben ;) Er glad han ikkje er sympatigravid denne gangen, då hadde det vert klaging kan eg tru! :P

Back
Topp