Ida82 Forumet er livet 22 Aug 2009 #1 Jepp er den det? Litt insp av hun andre som spurte ang film (tror jeg det var).. Sambo vil vi skal se den, han har lest bok/bøkene(?). Ikke jeg...
Jepp er den det? Litt insp av hun andre som spurte ang film (tror jeg det var).. Sambo vil vi skal se den, han har lest bok/bøkene(?). Ikke jeg...
HemmeligG Forumet er livet 22 Aug 2009 #2 ORIGINAL: thejohan Veldig, veldig bra film! og super mega kjempebra bok![:D]
P Pijah Forumet er livet 22 Aug 2009 #8 har ikke sett filmen, men alle tre bøkene var fantastisk bra syns jeg. [:)]
M mammatileijente Forumet er livet VIP 22 Aug 2009 #11 Ikke sett den... men ALLE jeg har snakket med som har sett den roser den opp i skyene[:D] Så og si alle sier at den gjerne kunne ha vart i 3 timer til[:)]
Ikke sett den... men ALLE jeg har snakket med som har sett den roser den opp i skyene[:D] Så og si alle sier at den gjerne kunne ha vart i 3 timer til[:)]
Ferraribabe Forumet er livet 22 Aug 2009 #12 Bare lest bøkene, men har hørt at filmen er veldig bra. Gleder meg til å se den på dvd[:D]