Er meg selv igjen jeg...

SanderSabine mamsen

Forumet er livet
Har bestemt meg for å bli meg selv igjen jeg nå... hehe...
Takk til sprettrumpa for signaturen.... Henger litt igjen i avateren men sånn uten om det...

JEG HAR FUNNET MEG SELV!!![:D]

welcome back

Hihihihihi tok hintet når ungene begynte å fortelle at mamma var Makka Pakka på BV hehe..... [:D]

åssen går det med elias da?[;)][:D]

ORIGINAL: MARIANNE_MOR84

åssen går det med elias da?[;)][:D]

Øhh...
Hvem er du??? hihi...
Elias blei 3 år i går å er store gutten til tante!!![:D]

emilie og elias gikk i samme barnehage i solbergelva...du er venn med sambo på facebook og ha sa du var tanta hans.
[:D]

emilie og elias gikk i samme barnehage i solbergelva...du er venn med sambo på facebook og ha sa du var tanta hans.

Jaha sier du det... hmm....
Elias er godgutten til tante han... hehe.... Var hos de i går fullt hus skal jeg si deg...
Hvem er sambo din da??? hehe...[:D]
Blir jo ikke nysgjerrig heller da...

morken...[:D]

elias var skikkelig god altså...kjempe herlig,ville være med oss hjem hver gang emilie blei henta..kan tenke meg han er stooor gutt nå ja..

elias var skikkelig god altså...kjempe herlig,ville være med oss hjem hver gang emilie blei henta..kan tenke meg han er stooor gutt nå ja..

Måtte spørre søstern nå altså hehe...
Ja han er en god gutt med masse futt det er sikkert og visst...
Han er så herlig sier så mye rart å er verdens herligste storebror til småjentene som allerede har blitt 1 år...

ORIGINAL: ~Rosa~

Ha ha jeg trodde du gjorde narr av tråden min først [8D] koselig da... [:D]

Gjør da ikke narr av sambygdinger Rosa... hehe...

ORIGINAL: SanderSabine mamsen

Han er så herlig sier så mye rart å er verdens herligste storebror til småjentene som allerede har blitt 1 år...

hahaha...ække så lett vettu.

ja,tenk at de er 1år alt...tiden går så fort..husker han var blitt stolt storebror altså...
du må hilse til han fra emilie da...[;)]

ja,tenk at de er 1år alt...tiden går så fort..husker han var blitt stolt storebror altså...

Det skal jeg gjøre... Også må du hilse Emilie masse også sier søstern på msn... hehe... Da må jeg vel nesten legge til deg på facebook å da hehe...[:D]

Ha ha jeg trodde du gjorde narr av tråden min først [8D] koselig da... [:D]

Gjør da ikke narr av sambygdinger Rosa... hehe...

Nei, bare pass deg... fornærmer du meg spiser jeg 3 poser ostepop og går en tur i hokksund og fiser bare i håp om å treffe huset ditt [8D]

Du får ta toget så har du kort vei... hehe...
Da tror jeg lukta fører fram...
hehe....[:D]
Hvem str bruker terta de i sko?? huska brått den barnehage tråden din!![:D]
Men det er bare hvis du lover å ikke fise på meg....[&:]

Det skal jeg gjøre... Også må du hilse Emilie masse også sier søstern på msn... hehe... Da må jeg vel nesten legge til deg på facebook å da hehe...[:D]

Tror du skal få finne meg jeg... orker ikke gå gjennom lista hans på jakt etter deg for å si det sånn hehe...
Da sovner jeg vel mitt i eller no...[8D]

fillern... men kan tenkes hun passer de for det... har noen søte prinsesse støvletter i 21 eller 22 ca som aldri er brukt fordi vesla mi er høy over rista... dette er ikke noe vinterstøvel men de er så søte...
Jeg blei så skuffa da hun ikke kunne bruke de.... skal se på mer nede i kjelleren kan ta bilder av de da...
de er en prinsesse verdig... hihi...

fillern... men kan tenkes hun passer de for det... har noen søte prinsesse støvletter i 21 eller 22 ca som aldri er brukt fordi vesla mi er høy over rista... dette er ikke noe vinterstøvel men de er så søte...
Jeg blei så skuffa da hun ikke kunne bruke de.... skal se på mer nede i kjelleren kan ta bilder av de da...

å ja, men jeg har samme problem med jenta mi [:'(] Hun er også så høy over rista... har ikke vært så lett å finne behagelige sko til hun...
Men snillt av deg å tenke på meg [:)]

Kan prøve de uansett... skal se over å se hva jeg har nedi der i morgen tenkte jeg for jeg leita villt etter skiskoa til sander her om dagen å lagde en kaos av en annen verden der nede...
Mi bruker uansett større enn di så sånn sett om skoa ikke er utslitt har jeg nok noe til henne som da skal passe over rista...

å ja, men jeg har samme problem med jenta mi [:'(] Hun er også så høy over rista... har ikke vært så lett å finne behagelige sko til hun...
Men snillt av deg å tenke på meg [:)]

Kan prøve de uansett... skal se over å se hva jeg har nedi der i morgen tenkte jeg for jeg leita villt etter skiskoa til sander her om dagen å lagde en kaos av en annen verden der nede...
Mi bruker uansett større enn di så sånn sett om skoa ikke er utslitt har jeg nok noe til henne som da skal passe over rista...

[:D] Det er jo bare knallbra! Vi prøver [;)]

Når jeg så kjapt over i går fant jeg hvertfall rosa ole brum gummistøvler i str 21... men det er ikke så lett å se for jeg må få bytta lyspære der nede... hehe... [:D]

[:D][:D][:D][:D] makkapakka pause[&:][:D][:D]

ORIGINAL: BaileysTøsa

[:D][:D][:D][:D] makkapakka pause[&:][:D][:D]

jupp men henger litt igjen da...
Kommer jo å savne den lille fyren... hehe...

Back
Topp