Er matfett det samme som delfiafett?

Grete71

Forumet er livet
Eller, det er vel ikke heeelt det samme, men kan matfett brukes i risboller????

Går ut på det samme, ja.

Nammmmmm.... risboller......*sikler*

Takk, da bruker jeg det! Ble litt usikker... [:)]

Er ikke "Flott matfett" til å steke smultringer i og sånt? Og delfiafett til kakelaging?

man kan vel ikke bruke mtfett til risboller? må man ikke ha delfia da??

Delfiafett til Risboller og delfiakake
Flott Matfett til Laging av smultringer etc som skal kokes i fett.

Jeg har nå brukt d i risbollene, så får jeg kjenne etter på smaken når d har stivna.

I butikken var d matfett og KOKOSfett..... Kanskje dn eneste forskjellen er smaken?

ORIGINAL: Kjokkabållo

Delfiafett til Risboller og delfiakake
Flott Matfett til Laging av smultringer etc som skal kokes i fett.

Ville jeg og sagt...

Huff, nei det blir nok ikke det samme. Prøvde flott matfett i risboller istede for delfiafett en gang jeg også. Det ble ikke vellykket kan man si[:'(]

ORIGINAL: *Nothernstar*

Huff, nei det blir nok ikke det samme. Prøvde flott matfett i risboller istede for delfiafett en gang jeg også. Det ble ikke vellykket kan man si[:'(]

Hvorfor ikke? Mine ser helt "perfekte" ut, og mannen som VET hvordan han vil ha dem, hadde ingenting å klage på. [8D]

ORIGINAL: Grete71

Hvorfor ikke? Mine ser helt "perfekte" ut, og mannen som VET hvordan han vil ha dem, hadde ingenting å klage på. [8D]

Mine så også helt perfekte ut men syns ikke de smakte den samme. Det ble en litt sær bismak på de. Men kan hende jeg er kresen.

Mine så også helt perfekte ut men syns ikke de smakte den samme. Det ble en litt sær bismak på de. Men kan hende jeg er kresen.

Med en gang, eller etter en liten stund? Jeg får prøvesmake litt til før jeg serverer til gjester. [:)]

ORIGINAL: Hyssamaia!

jeg bruker ikke det jeg.. tar bare risen og blander med den smelta sjokoladen.. ikke noe annet[:D]
blir snadder..

Hmmmmm..... [:)]

ORIGINAL: Hyssamaia!

jeg bruker ikke det jeg.. tar bare risen og blander med den smelta sjokoladen.. ikke noe annet[:D]
blir snadder..

Hmmmmm..... [:)]

GJør det samme, men jeg bruker litt smør sammen med sjokkisen. [:)]

delfiafett er jo kokosfett....

Back
Topp