Er mannfolka deres sånn?

Jafseslafsaslappfis

Forumet er livet
VIP
når noen i familien min ringer og sier de kommer en liten tur, så ka han finne på å si (kommer ann på hvem det er egentlig, men vi har aldri kranglet eller noe med noen av de) "åh, neeei.." med oppgitt stemme, eller "åh..skal vi reise bort eller?"
Iblant tror jeg han tuller litt også, men for det meste så mener han det.. blir litt irritert jeg! Hvorfor sier du sånn? sier jeg da, men får ikke noe svar... Er jo ikke noe koselig med sånn negativitet! *måtte bare blåse ut litt*

eh nei. da hadde han ihvertfall vært ærlig på det som at "åh jeg hadde tenkt å slappe av jeg og så kommer hun turbo-ahdh-mammaen din på besøk". hadde nok sagt at det er greit det, men ville vite hvorfor.

nei,ikke med familie.. men han sier det om jeg får besøk av venninner eller noe, også forter han  seg ut før de kommer.. hehe.. men jeg skjønner det da..

nei han har aldri sagt eller gitt uttrykk for det, men trur han føler det sånn noen ganger. :P mamma bor 400meter borti gata og kommer titt og ofte innom. Men de er aldri så lenge så pleier ikke være noe problem.

Nei, aldri opplevd. Men får jeg besøk av venninne så finner han på en undskyldning på å komme seg ut av huset. Like greit syns jeg.

Nei, aldri. Han elsker å ha folk rundt seg, så her er det åpent hus døgnet rundt kjennes det ut som. (når han er hjemme altså)

nei, men han gidder nesten aldri å bli med meg "hjem" på helgebesøk...
men at jeg skal synes det er gøy å være en uke hos hans foreldre.. det er jo forventet....

vi har hatt noen _diskusjoner_ om dette det siste halvåret....

Hehe, det hørtes ut som meg når svigers spør om de kan komme :P (sier det til mannen min, ikke til de altså.. Og jeg VET at jeg har en dårlig innstilling!)

Både jeg og gubben er sånn, men det er egentlig mest på tull. Selv om vi heeeeelt innerst inne mener det litt :P

nope! =) Han bare smiler og sier; okey, så gøy eller noe i den duren! =) 

her er det han som meiner me skal invitere foreldrene mine på middag/kaffe. har vell heller den innstillingen til sin egen familie.

Min er ikke noe glad i mennesker han :p Så hvis han kan slippe unna at vi har besøk eller at jeg tar han med på besøk så er han i himmelen han!
Men det betyr ikke at jeg lar han slippe unna med det hele tiden ;) 

Nei, mannen her er vel den av oss som elsker folk og å ha besøk!;) Jeg blir vel mer sånn enn han, faktisk! Sier ikke "ååå, nei. Måtte de virkelig komme i dag igjen da?". Men kan godt finne på å si at jeg kunne tenkt meg å slappet av idag, istedet for å ha besøk av en turbogjeng;)

Så, nei. Mannen liker besøk;)

Nei, takk og lov så gjør han ikke det. Eksen min gjorde det og det var fryktelig irriterende og dårlig gjort! Og han viste det når vi hadde besøk, ikke hyggelig!

Grønnkommode skrev:
Både jeg og gubben er sånn, men det er egentlig mest på tull. Selv om vi heeeeelt innerst inne mener det litt :P

Her er det sånn og. Eg er mest negativ til min familie, han til sin :o)

Jepp, hver gang. Han kan også finne på å si at han ikke orker besøk, og forvente at jeg finner på en unnskyldning. Om jeg ikke gjør det blir han litt småsur og furter litt, eller drar ut av huset. Han er veldig lite sosial da, dessverre.

Nei, det har han vel aldri sagt. Han er finnmarking, og der ramler folk inn døra i tide og utide og kan bli lenge uten å være invitert. Typ 2 uker ferie uten nødvendigvis å spørre først, man bare informerer om at man kommer. Funker ikke sånn her asså med min familie, men derfor ville han aldri sagt noe sånt. Også er han himla sosial og, og syns det ikke er noe problem med massevis av besøk.

kariannemor skrev:
Nei, takk og lov så gjør han ikke det. Eksen min gjorde det og det var fryktelig irriterende og dårlig gjort! Og han viste det når vi hadde besøk, ikke hyggelig!

ja, det gjør ikke min da heldigvis..men han finnes ikke mye sosial..at det går ann, sære mannfolk

Back
Topp