Er mannen med på alt i IVF prossessen?

Her har mannen vært med på absolutt alt :) ❤️

Mannen min jobber offshore så han er med på det han klarer. Måtte ta et uttak alene og det var litt kjipt men jeg bare tok bussen (2 timer) og det gikk greit. Ultralyd har han av og til kjørt meg til men og noen ganger har jeg kjørt selv, vi tar det etter det som passer logistikken med begge sine jobb og timing på kontrollene. Forsamtale har han vært med på selvsagt, det tror jeg er en must!

Nå har vi ikke kommet igang ordentlig, men vil tro det blir ved uttak og innsett + forsamtalen. Han er ikke med når jeg tar UL nå i forbindelse med hormonkurer mens vi venter på IVF.

Min var med på forsamtale, samt blir med på uttak og kanskje insett UL kontroller i forbindelse med hormonbehandling går jeg på selv. Hadde selvfølgelig vært deilig å ha han med på alt, men det er vanskelig i forhold til jobben.

Mannen er med åå uttak, men resten er ikke så veldig nøye på resten :) han vil gjerne være med på innsett også da så langt det lar seg gjøre for han I forhold til jobb :)

Her var mannen med på forsamtale og uttaksdagen. Kontrollene og innsett var ferdige etter 10-15 min, så da var det ikke nødvendig at han tok fri fra jobb :)

han har kun vært med på forsamtalen, ultralydene for å sjekke fotikkelvekst er jeg på alene... men han blir nok med på ultralydene dersom/når det klaffer.. ;-)

Jeg håper at mannen kan være med på alt unntatt ul-kontroller (da også hvis han ikke skal på jobb).
Det er vel tillatt å ha med mannen inn under uttak og innsett? Har lest at mennene kunne følge med på skjermen og se hva som foregikk?

Min er med på alt så fremt det passer i forhold til jobb :-) Under fryseforsøk så er han med på innsett, kontrollene er ikke så spennende akkurat :p Han var med inn på uttak og innsett og fikk se på skjermen hva de gjorde :-) Jeg ble veldig sløv av smertestillende så det var kjekt at han var med inn på uttak ihvertfall :-)

Back
Topp