Er mannen like ivrig?

Aromage

Betatt av forumet
Er mannen deres like ivrig som dere når det kommer til PP?

Viser han intr? Eller er det mer "din jobb" siden det er vi som har styr på syklus?
 
Veldig ivrig men det er jeg som må pushe og fortelle ifht når eggløsning er osv
 
Han er ivrig, men det er jeg som har kontroll på eggløsningen. Tiltross for at han er spør mye om når den er, hvor lenge det er til mensen er forventet osv. :)
 
Min mann er veldig ivrig:D
spør og graver og er kjempeinvolvert. Han har to barn fra før der spiren satt uten at de prøvde noe særlig, så han syntes det er veldig spennende å skulle «time» det:happy093
Nå skal det sies at vi har ofte sex utenom PP også, så i PP blir det bare som vanlig bare med tilleggsinformasjon. Så begynner han med en gang: «kan du ta en GT nå?»:knegg::knegg:
 
Han gønner på men han tror at det ikkje blir noe meir barn. Er stygt redd det stemmer godt. Vi gir oss aug 2019 som vi er enige om. Egga er sikker vert lik 0 da.
 
Han er ivrig, men dempet :) spør når eggløsning er forventet og lurer på når jeg skal begynne å teste etter den osv. Og når jeg tester etter el så spør han daglig hva status er osv :)
 
Han er ikke helt der jeg er, men jeg merker han absolutt har myknet nå som månedene med prøving har gått! Han var veldig positiv til at jeg skulle sjekke meg hos gyn, og skal begynne med vitamintilskudd nå hvis det ikke klaffer denne runden. Han liker ikke når vi har sex 5. dagen på rad da, da føler han det er veldig pliktsex :hilarious: Men noen gang må jo det til for å komme i mål, vi har det jo ellers på frivillig basis :happy:
 
Han har ikke barn fra før så er super ivrig og veldig klar. Nysgjerrig på det meste. Vil vel egentlig si han er ivrigere enn meg.
 
Mannen her er superivrig og veldig klar :) Han ønsker det nok mer enn meg.
 
Veldig ivrig! Mer ivrig enn meg nesten:D
Han spør og graver om alt mulig, vil vite når eggløsning er og han vil helst teste raskest mulig etter eggløsning:laughing002 Syntes at det er veldig koselig at vi er like engasjert:smug:
 
Han har vel bedre oversikt enn meg på det meste omdagen følger med på app og greier Hans første om vi får det til.
Syns det er så godt han er så engasjert og leser seg opp slik han gjør.
De to første barna mine var barnefar stort sett tilstedeværende ved unnfangelse og førdsel. Ellers er det jeg som er og har vært mammaen og han pappaen(og alle pappaer jobber✌)
 
Nå har vi jo sex hver dag uansett, siden vi er ganske nyforelsket enda og bare vært sammen i to år.. men han spør ofte etter sexen om jeg tror jeg er blitt gravid nå. Han passer på at jeg ikke spiser noe ulovlig, da spesielt lakris, kun litt kaffe og ellers de andre matvarene som er på nei-lista. Han er også begynt å trene og lanke seg, for å være fit og i god form til babyen kommer, så han har masse energi til den lille:Heartred
De gangene jeg har vært gravid har han pratet til magen hver dag :bom
Han er mer klar til å bli forelder enn jeg er..
 
Her er det jeg som er mest ivrig. Vi er i gang med ivf nå. Han er med, er interessert og synes det er spennende.
 
Er nok jeg som er mest ivrig denne gang, men han var mest ivrig mtp å få yngstemann.
 
Han som ville begynne å prøve og var veldig ivrig i starten, og mente det ville klaffe fort. Men ikke like ivrig nå etter 15 mnd, blir vel ca 10-11 pp pga uregelmessig syklus :wacky:
 
Han er ivrig og maser på sin måte, men ikke sånn at han bryr seg om EL osv. Hans holdning er "bare vi har sex ofte nok så klaffer det til slutt" :p Jeg holder et øye med syklusen selv, men ikke til den grad at jeg tester når jeg har EL. Vi er kun på PP1, da, så kan godt hende holdningen vår endres hvis ting tar tid eller jeg merker jeg har uregelmessig syklus.
 
Vi er like ivrige, men han er ikke med meg gjennom hvert eneste lille symptom jeg logger gjennom syklusene. Det hadde jo i grunnen vært litt slitsomt:p Ønsker å vite resultatet når jeg tester, uansett hva resultatet blir (han merker det vel på humøret mitt, så er greit å vite hva det er).

Han var veldig klar på at hvis vi ender med IVF i mars, ønsker han å være der både på uttak og innsett.
 
Gubben er veldig ivrig og har like stort ønske om at vi skal klare det, han vet hvor jeg er i syklus osv :bookworm:. Men føler han kanskje ikke helt har forstått greia når han idag spurte overivrig om jeg var gravid siden jeg hadde vondt i magen. Er 3 dager etter TR - måtte forklare at SÅ fort går det ikke :hilarious:
 
Nei, ikke like mye som meg ;) men sånn var han med de to andre også.
 
Back
Topp