Er magen på veg?

Natalie og Auroras mamma

Spire i magen <3
Noen som har begynt å få mage enda?
I forrige svangerskap fikk jeg ikke ordentlig babymage før etter uke 26, og ikke ble den noe stor heller... Håper ikke det tar så lang tid denne gangen! Kjenner at jeg er oppblåst og magen står litt ut, men det er jo mange uker igjen til livmoren kommer opp av skambeinet. Så er nok bare luft og litt fett[:D][:D] Gleder meg sånn til magen kommer, og kjenne liv... Men den kan godt vente til uke 10-12, for vi har ikke planer om å fortelle det til noen før da!

Sleng gjerne inn bilde hvis det er noen som begynner å få babykul[;)]

Jeg fikk mage i uke 16 sist gang [:D][:D] gleder meg så mye til magen begynner å komme og kjenne babyen sparker [:D]

har ikke fått noe mage ennå... men håper den kommer snart! gleder meg sånn til å få gravidmage, det er så fint [:D] og kjenne sparkene [:D] gleder meg helt sykt!! [:D][:D]

ja har nok fått litt mage, tviler på det bare er luft, for den blir bare verre innimellom, og det er kanskje luft [:)] Holdt inn magen på dette bilde [8|] men kan jo ikke si sikkert.

Fine magen=) hihi. Bare skikkelig oppblåst her for øyeblikket. Vet ikke hvordan jeg blir når jeg er gravid. hmm... ta en prat med mamma kanskje [:D]

jo, jeg har fått litt mage syntes jeg... kan ikke gå i trange topper å singletter lenger.. uten å vekke mistanke...[;)][8D]

jeg har så stor mage fra før av så tar no lang tid før det synes her i gården[8D][8D]

Er ikke kommet noe her ennå, men er jo førstegangs. Spent på når det skjer [:D]

Jeg merker at magen er litt oppblåst om kvelden. Sliter med å holde den inne, men jeg har planer om å holde dette hemmelig til i hvertfall uke 12:) Sist gang måtte jeg begynne med mammabukser i uke 11 så jeg får raskt mage.

Har hørt at en ikke kan få mage før livmoren er stor nok til det, og det er etter 4 mnd, altså uke 16..

sambo har allerede (!!!) begynt å kalle mg tjukka!! haha... så vet ikke helt jeg[8D]

Sist svangerskap hadde jeg jo helt flat mage i utgangspunkt, så det tok vel 16 uker før man kunne se det litt[:)]

Denne gangen vet jeg ikke, når min lille gutt ikke ville bli ammet mer la jeg på meg igjen. Hadde begynt å få flat mage da, men nå er det litt mer fett på den. Så vet ikke når magen kommer denne gang, men gleeede meg[:D][:D][:D]

ORIGINAL: sjøhest

Har hørt at en ikke kan få mage før livmoren er stor nok til det, og det er etter 4 mnd, altså uke 16..

altså, dette er jo delvis sant, for det er jo ikke direkte babyen som lager magen enda, det er innmaten vår som forandrer seg. Hormonene gjør at tarmene svulmer opp. Hos noen forsvinner det igjen, hos andre blir det sånn til "ekte" magen kommer [:D]
så jeg har jo ingen "ekte" mage enda, det er ikke spiren som gjør dette, men hormonene. Og det kan vises mer på meg, fordi jeg har vært gravid før, og for ikke så lenge siden, så den lager plass raskere en ved førstemann

Ingen mage ennå her. Kan føle meg litt oppblåst, men tror ikke den synes.
Forrige gang fikk jeg ikke mage før godt over uke 20.

Jeg har fått høre at jeg har litt mage allerede fra de som vet at jeg er gravide, men det kan jo hende de tror de ser noe, siden de vet det[:)] Jeg er veldig tynn i utgangspunktet, så det vises så godt når jeg bare er litt oppblåst tilogmed. Har magebilder i dagboka mi hvis noen vil se utviklingen[:)]

Back
Topp