Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg er ganske stor fra før, så lite plukking på min mage. Var faktisk en på jobben som strøk meg på magen en gang, han snakket om at han synes det var så koselig å se gravidmager. For meg ble det er kompliment (at jeg ikke bare så tjukk ut), og veldig fin setting så det var bare koselig for meg[emoji4]
Har skjedd et par ganger, og ja, det er veldig ubehagelig og ekstremt irriterende at de ikke forstår at selv om det er en baby der inne så er den inni min kropp og den trengs ikke taes på hele tiden.
Kommende mormor, kollegaer og andre har fått lov å kjenne når han sparker for da føler jeg ikke de tar på selve magen, da hilser de på gutten inni der.
Jeg jobber med helsepersonell så de fleste har vett på å spørre. Syntes det er mer irriterende at alle folk føler de har rett på en mening om min kropp og utseende.
Kollegaer, venner og familie har iblant tatt litt på magen, og jeg synes bare det er hyggelig. Har vært nære personer (av kollegaer så har det også kun vært de jeg er i mest kontakt med), så det gjør meg ingenting. Bare koselig!