Er magen fritt fram?

Mrs Wifey

Gift med forumet
Januarhula 2014
Marsboerne 20 18
Opplever du at folk bare tar seg til rette og tar masse på magen din uten å spørre?

Selv opplever jeg dette og synes faktisk det er ubehagelig og irriterende.

Oh yes. Er noen få som gjør dette. Og dessverre er jeg så sjenert at jeg ikke tør si ifra.

Har heldigvis ikke opplevd at noen gjør det uten å spørre ☺️ Men tenker at man bare må øve seg på å si ifra, så godt som man kan iallfall

Jeg har heldigvis ikke opplevd det! Hadde noen fremmede/ folk jeg ikke kjenner godt, tatt meg på magen, skulle jeg jammen tatt de på magen óg!

Jeg er ganske stor fra før, så lite plukking på min mage. Var faktisk en på jobben som strøk meg på magen en gang, han snakket om at han synes det var så koselig å se gravidmager. For meg ble det er kompliment (at jeg ikke bare så tjukk ut), og veldig fin setting så det var bare koselig for meg[emoji4]

Jepp! Her kommer det hender fra alle steder.. Liker det absolutt ikke når det er folk jeg ikke kjenner godt...

Det var sånn ofte sist. Men har ikke opplevd det noe særlig ennå denne gangen.

Opplever det ikke noe særlig. De få gangene jeg har opplevd det har det vært familie, da er det helt fint. :)

Heldig vis ikke opplevd det i noen av mine svangerskap. Men så kan en ikke se gravid magen om en ikke vet det.

Har skjedd et par ganger, og ja, det er veldig ubehagelig og ekstremt irriterende at de ikke forstår at selv om det er en baby der inne så er den inni min kropp og den trengs ikke taes på hele tiden.
Kommende mormor, kollegaer og andre har fått lov å kjenne når han sparker for da føler jeg ikke de tar på selve magen, da hilser de på gutten inni der.

Pappa og svigermor er vel eneste som har tatt på magen denne gangen, og det er helt greit.
Har aldri hatt problemer med at folk tar seg til rette der.

JA! Kollegaer. Dytta faktisk han ene ganske hardt vekk og sa at det der ikke var lov. Ikke skjedd igjen, for å si det sånn.

Og må bare legge til at folk som kaller deg "tjukka" er MINST like irriterende.

Jeg jobber med helsepersonell så de fleste har vett på å spørre. Syntes det er mer irriterende at alle folk føler de har rett på en mening om min kropp og utseende.

Kollegaer, venner og familie har iblant tatt litt på magen, og jeg synes bare det er hyggelig. Har vært nære personer (av kollegaer så har det også kun vært de jeg er i mest kontakt med), så det gjør meg ingenting. Bare koselig!

Heldig vis bare sambo og ungene som tar på magen. Og det er jo veldig kos [emoji179]

Back
Topp