ER LYKKELIG JEG, FORDI.....

gira

Forumet er livet
etter kontrollen på sykhuset på mandag viste det seg at lillegutt hadde lagt på seg litt den siste uke.
Hjertelyden var endelig blitt stabil, og hodet ligger ned uten å ha festa seg.
Lekker fortsatt fostervann, men de mente det var nok til at lillegutt kan holde seg der inne enda en stund! Blødningene kommer og går, men det er pga sårbar livmor.
MEN alt i alt kan jeg bare nyyyte resten av svangerskapet, fordi jeg har en fighter av en liten gutt i magen!

I tillegg har det skjedd noe med bekkenet mitt, har ikke så vondt lengre!
Klarer å gå en del uten krykker nå, uten å vri meg i smerter på kvelden?!
"Bank i bordet"-håper at det holder seg slik fremover.

Og sist men ikke minst holder vi på å kjøpe hus! Har vært på en del visninger og venter bare på at drømmhuset skal dukke opp.

LIVET ER HERLIG DERE
UNNER ALLE Å
HA DET SÅNN

Det var da gode nyheter du kom med! flotte saker. Krysser fingrene for deg gira. Både lille-mann og hus.
 Ofte så kan bekkensmertene bli bedre på slutten, når de snur seg, fordi bekkenet blir mere stablisert eller no i den duren...

ORIGINAL: gira

etter kontrollen på sykhuset på mandag viste det seg at lillegutt hadde lagt på seg litt den siste uke.
Hjertelyden var endelig blitt stabil, og hodet ligger ned uten å ha festa seg.
Lekker fortsatt fostervann, men de mente det var nok til at lillegutt kan holde seg der inne enda en stund! Blødningene kommer og går, men det er pga sårbar livmor.
MEN alt i alt kan jeg bare nyyyte resten av svangerskapet, fordi jeg har en fighter av en liten gutt i magen!

I tillegg har det skjedd noe med bekkenet mitt, har ikke så vondt lengre!
Klarer å gå en del uten krykker nå, uten å vri meg i smerter på kvelden?!
"Bank i bordet"-håper at det holder seg slik fremover.

Og sist men ikke minst holder vi på å kjøpe hus! Har vært på en del visninger og venter bare på at drømmhuset skal dukke opp.

LIVET ER HERLIG DERE
UNNER ALLE Å
HA DET SÅNN

Kjempekoselig å høre at verden smiler til deg[:D]Håper dere finner drømmehuset snart da[;)]Lykke til på jakten[;)]Klem

ORIGINAL: Anita20

det er godt å høre snuppa [:)] unner deg det. du har ikke akkuratt hatt et lett svangerskap.
håper dere snart finner drømmehuset deres da [:)]

signerer denne.
Godt å höre du er lykkelig!!!!

ORIGINAL: Lille0My

Ble kjempeglad for å høre dette!!

Så flott at alt går så mye bedre!! Hjelper på å få høre sånt , ihvertfall i min "negative" hverdag..
Jeg har vært så deppa atte....

Men nå tar jeg hver dag av gangen og ser litt positivere på livet...er jo bare tre uker og 2 dager til termin nå...så en skulle ikke ha lov å klage såååå mye som jeg gjør...

Bebisen min har  det kjempefint utifra ultralyden i dag...så da har man ikke lov å klage.......Jeg har en fin og frisk gutt i magen...ehh...litt stor da ,men hva gjør vel det!!!!

Ikke bra at du er deppa LilleMy.
Du får prøve å holde humøret oppe, gutten din kommer når han er klar han!
Husk at han har det kjempegodt inni magen din, og at han er stor er jo fordi han har det BRA.
Trøsteklem[;)]

Strålende. Lykke til med siste innspurt!!!

så bra at du har det bra[:D]

herlig med positive innlegg......

hihi, er lov å klage også.
Men viktig å se positivt på ting også!

Er det jeg gjør nå ihvertfall......kooooooser meg jeg![:D][:D]

dette har du virkelig fortjent[:D] godt å lese sånne positive innlegg innimellom også da

Godt å høre at det går så bra med deg nå Gira[:)]
Viktig å ta med seg alt som er positivt ja, og fokusere på det[:)]

Back
Topp