Er lov å seie AUUU?

Hjelpe meg! 40 cm hodeomkrets også :O

:o :o :o

Altså, min var den størrelsen da han var 3 mnd :o auauau!

Hvorfor i alle dager fødte hun vaginalt er min første tanke :P

Tenk verdens største baby født vaginalt var 10,8kg!!!!! Som om jeg skulle født mini NÅ, hjeeeeeeeelp!

Oi! Titta på helsekortet til min, 5 mnd var han før han var 5 kg...! Og 10,8 høres jo bare helt utrolig ut. Min er over 12 nå, men å skulle føde en på litt mindre enn den størrelsen.. wow...!

Ja jeg tenker at terminen må være feil. Tenk om hun hadde gått enda lengre over termin o.O

Søstra til helsesøstra vår, fekk ein gutt på 60 cm, 6400kg og 38 cm rundt hovudet. Ho trur det var var ein svangerskapsforgiftning som ikkje var blitt oppdaga. Så det går an... :o

Edit: svangerskapsdiabetes ikkje forgiftning.

Last edited:
Søstra til helsesøstra vår, fekk ein gutt på 60 cm, 6400kg og 38 cm rundt hovudet. Ho trur det var var ein svangerskapsforgiftning som ikkje var blitt oppdaga. Så det går an... :o
Ved svangerskapsforgiftning er det risiko for at barnet får for lite næring. Du mener kanskje sv.diabetes? Ungene blir vel gjerne bare tykke, ikke lange også...?

Ved svangerskapsforgiftning er det risiko for at barnet får for lite næring. Du mener kanskje sv.diabetes? Ungene blir vel gjerne bare tykke, ikke lange også...?

Ja, autocorrecten slo inn her :P Ungen hadde masse vatn i kroppen. Når dei reiste frå sjukehuset var tærne "borte" fordi vatne trekte seg tilbake. Gutten brukte jo laaaaang tid på å nå fødselsvekta si.

Kjenner eg fikk litt vondt! Håper ikke eg får noen så store om det blir fler her.

Back
Topp