Er livredd

Ida/

Glad i forumet
Juli13-jentene
VIP
Huff, jeg er så redd det ikke er liv i den lille i magen OM det i det heletatt er noe der! Sitter her å gråter nesten, er så redd.. Har ikke psyken til å gå igjennom en SA nå! Men slik situasjonen er nå, er det INGENTING som tyder på at dette skal gå galt. Jeg er kvalm og uggen, puppene er fra en annen dimensjon og mensen har uteblitt.. + disse to testene!
img4474pe.jpg
img4479i.jpg

Så kan dere fortelle meg at dette går bra? Skal på UL neste Tirsdag, så får alt bekreftet da! Men dagene nå går så sakte :(

Dette må du bare prøve å nyte, så godt du kan :-) Alt det du forteller om situasjonen nå tyder jo på at det går bra! gratulerer med spiren :-)

Jeg har ingen symptomer enda, så du får bare slappe av og ta livet med ro:) Ikke tenk så mye at det kan gå galt, da blir man jo bare nervevrak!...

Kjenner igjen den samme følelsen, og det er ingen god følelse! Men husk at det er 90 prosent sjanse for at det går bra :) Jeg er nå 6+7 og har faktisk våget meg til å tenke at denne gangen går det bra :)

Det går nok bra skal du se!

Du har jo mange gode tegn :) Så dette går nok bare bra :) Men det er bra du skal på UL, så blir du litt ekstra beroliget :)

HVORFOR bruke tid på å være redd? Det er INGENTING som tilsier at det skal gå galt. Jo det KAN gå galt, men jorda kan og gå under imorgen. man må leve her og nå og nyte det. Du er gravid. Nyt det, smil og vær glad.

krysser fingrene for at dette går bra :)

Takk for gode svar! Er mere roligere nå!

Back
Topp