Er litt vittig da

KathMor

Forumet er livet
God forskjell på det å få nr 1 og det å få nr 2!! Med Emma turte jeg så vidt å dusje når hun sov sånn i tilfelle hun våkna, turte så vidt å dusje med henne våken på badet! Med Isabelle dusjer jeg nå mens hun sover ute i vogna si ute på verandaen, og batteriene i babycallen var tomme [:-] Musikken er på fult å jeg kooooser meg på badet [8D] (veldig kjapp dusj da, og jeg løper ut å sjekker her og der[;)])

Nei det er helt klart mer avslappende med nr 2, og jeg virkelig nyyyyter det!! Noe som gjør at jeg nyyter babytiden mere også.. *kose seg virkelig - hoppe rundt til mannen min (ja altså Bruce Springsteen LOL)* [:D]

det er nettopp derfor jeg gleder meg til nr to. Tror man nyter det på en helt annen måte

Så deilig!! nyt det!!!

kos deg! [:D]

Høres helt herlig ut!!!![:D][:D] Så kjekt du koser deg!!![:)]

Jeg bor jo så langt ute på landet at jeg har ofte dusja da snuppa sover utenfor. Mange ganger uten babycaller...[8D] Sikkert veldig uansvarlig, men pleier gå helt fint.[:)]

ORIGINAL: Reinbue

det er nettopp derfor jeg gleder meg til nr to. Tror man nyter det på en helt annen måte

Det er heeeeeelt sant!!! Ja man har mindre tid, men jeg nyter den så mye mer, den tiden jeg har

Så bra at du nyter babytiden!!!!!![:D][:D][:D]

Her var det motsatt! Eller.......[:)] Storesøster sov hele natten fra hun var født, så jeg følte jeg fikk nyte babytiden max!!!!!!!!! Lillesøster har i 2 år vært natteterrorist, så jeg har hele tiden følt meg "snytt" for babykosen fordi jeg rett og slett var for sliten! [&o]

Og jeg har vært like "trygg" med begge to[8D][;)]

Utrolig hvor lave skuldre man får med nr 2 ja..........nyt dagene dine du snuppa!!

Var ei som sa på September10 at man skulle fått nr 2 først, godt sagt [8D][:D]

Huff ja... hun derre snuppa di har vært litt queen of the night ja [&:]

Back
Topp