er litt skjelven nå...

diddle

Betatt av forumet
for har ennå ikke fått brevet med div. opplysninger ang spraystart og div. fra sykehuset.
Så da besluttet jeg at jeg heller enn å lure skulle ringe til sykehuset å høre om jeg kunne ringe inn mens. Skulle egentlig ringe inn mens på mandagen, men siden brevet ikke kom har jeg ventet...arrggg[:@]
så idag var tålmodigheten min slutt.....ringte dit, og damene der er jo bare superhyggelige! Så at hun heller ikke skjønte hvor det var blitt av brevet, så vi dobbelsjekket adressen og alt var rett....hmmm[8|]
Men anyway, jeg sa nårtid jeg hadde første dag mens sist, og hun skulle da sjekke med de andre på enheten, og så skulle jeg ringe i neste uke dit. Tenkte at det var helt greit, hadde regnet med at hvis jeg var heldig, så kom jeg med i neste syklus. Så ti minutter etterpå ringte hun og så at de hadde en som måtte utsette behandlingen, og de skulle skynte seg å "kaste" medisinene i posten, så kom jeg med nå!!!!!!!!!!!!!!![:D] Helt utrolig alltså, det må jo bare være skjebnen alltså[:)][;)]
Da starter jeg med spray på onsdag 3. februar!! Tihhiiii

Så bra! Det var veldig bra at du ringte i dag da! Er ikke mange dagene igjen til 3. februar [:D] Spennende!!!

Spennende[:D]
Lykke til[:D]

ORIGINAL: *Laila*

Spennende[:D]
Lykke til[:D]

ORIGINAL: *dreamer*

Så bra at du kom med nå[:D][:D]
Masse lykke til med medisinstart[:)]

bra du ringte! bra du er kommet med :)

Kjempe flotte nyheter du brakter på banen.. Masse lykke til

Back
Topp