Er litt redd :(

luxusmamma

Betatt av forumet
Idag begynte dagen med litt juleshopping.
Fant julegardiner, vindu-pynt og julegave, storkoser meg når jeg gjør unna julehandelen.
- I`m on FIRE!! - emoticon

Så før mannen skulle på jobb, tok vi oss en dusj.
Jeg har hatt en del bekkenprobl. og muskelplager, men i de siste dagene, har det blitt MYE verre!! Er så sur og grinete for tiden og konstant i smerte.
Dette resulterte i at jeg besvimte i dusjen!! emoticon
Jeg besvimte et par ganger under forige svangerskap og...men denne gangen var jeg heldig at mannen var med i dusjen.

Han er redd for å la meg være hjemme med ungene nå og det er jeg og.
Legen finner ikke noe galt med meg, men jeg har det mildt sagt helt J*VLIG!

Det sliter på kroppen... 
Noen flere som har hatt - gått i bakken uhell - ??

** Sladrer med moto2 **
** Sladrer med Kluten **

Ticker id: PJa0

Ticker id: f9k1

Ticker id: XOL6

LillTrille skrev:
Hørt at mange kan ha lavt blodtrykk? Ikke det som er tilfelle?

Legen sier at det holder seg lavt og fint hver gang jeg er på kontroll 
  * ikke vet jeg lengre *

Vet ikke hva det kan være, men fortsetter dette og legen ikke finner ut hva det er, så må han/hun vel sende deg til en spesialist eller noe?

Jeg har besvimt i dusjen!! Du er ikke alene =) Jeg fant ut at det var fordi vannet og dampen blir for varm (snakket med lege). Det som skjer da er at blodet begynner å strømme i en enorm hurtighet. Og kroppen (hjernen) reagerer med en for for sjokk. Samme gjelder vis du har sittet lenge i en stilling og reiser deg opp, osv. Det kan også skje mens du bare står oppresit. Blodet kan gå generelt litt saktere visse steder når en går gravid og så plutselig begynner det og gå fort igjen.

Håper du ble litt mer rolig. Jeg har også bekkenløsning. Masse lykketil emoticon  

Back
Topp