Er litt lei meg jeg

ORIGINAL: Ivara

ORIGINAL: Angelicka24

Ja, sette inn to er nok ikke dumt! Men hadde blitt rimelig skjelven jeg om de to hadde delt seg i to begge to[8D]

Hehe, det er vel sånt som skjer ca en gang i jubelåret [:D]
Fortalte min mann om hun på mars-09 som venter firlinger etter icsi. Da ble han svett gitt.
Tror ikke eg skal fortelle min mann om hun.... han blir jo svett bare ved tanken på 2 stk inn[:D]

og Kate: er sjokkert over fastlegen din. Han burde jo vite at det er vanskelig å treffe riktig med medisineringen og
at en trenger 3 forsøk. Regner med du er overbevist nå... alle damene her inne er jo enstemmige[:)]

ORIGINAL: [miss]

ORIGINAL: vestlandsjento

Signerer resten av gjengen her! Ein almennlege har ikkje nok kompetanse til å uttale seg på den måten. Ville faktisk vurdert å bytta lege.

Nei stol på Hausken. Han er eksperten. Tvilar på at han ville gitt deg falske forhåpningar. Private aktørar er avhengige av gode resultat for å få kundar, så dei hadde ikkje hatt råd til å lura folk på den måten. Og som du seier; mange greier det på 4. el 5. forsøk. Er sikker på at du blir gravid [:)][:)][:)]

Godt å sjå at motivasjonen stiger igjen[:D][:D][:D]

signerer denne

Nei off.. fytti, dette er enda en ting som gjør at jeg mener fastleger er helt amøber. De utaler seg om ting som de ikke har peiling på!![:'(] Har vært bort altfor mange av de legene, og hørt om leger som råder til noe som er helt inni hempane idiotisk og feil.. Og så er de sååååååå påståelig, og alle andre er jo bare helt iqfattige, de tror de vet alt og deres svar er riktig!

Kate, du skal fortsatt gå i troen på at dere blir gravide, han legen du har snakket med på hausken har helt rett i hva han sier. Han driver jo med det, og han sin jobb er å gjøre deg og din kjære (som passer helt perfekt sammen) til verdens beste foreldre til DERES barn[;)] BASTA!!!!

ORIGINAL: Ida82

Nei off.. fytti, dette er enda en ting som gjør at jeg mener fastleger er helt amøber. De utaler seg om ting som de ikke har peiling på!![:'(] Har vært bort altfor mange av de legene, og hørt om leger som råder til noe som er helt inni hempane idiotisk og feil.. Og så er de sååååååå påståelig, og alle andre er jo bare helt iqfattige, de tror de vet alt og deres svar er riktig!

Kate, du skal fortsatt gå i troen på at dere blir gravide, han legen du har snakket med på hausken har helt rett i hva han sier. Han driver jo med det, og han sin jobb er å gjøre deg og din kjære (som passer helt perfekt sammen) til verdens beste foreldre til DERES barn[;)] BASTA!!!!

Takk for gode ord ida82!

Selvsagt skal jeg og mannen snart bli foreldre

ORIGINAL: kate

ORIGINAL: Ida82

Takk for gode ord ida82!

Selvsagt skal jeg og mannen snart bli foreldre

JA det SKAL dere[;)] Ikke snakk om noe annet!!!! Og jeg gleder meg såååååååå til å følge deg gjennom hele den 9 mnd lange graviditeten. For alt skal gå så bra atte!!![:)]

Back
Topp