Er litt lei meg jeg*laaaang*

Anis

Gift med forumet
Pga sambo. Han har så vondt i ryggen og bekkenet sitt. Han har vært hos manuellterapeut som endelig tok ham seriøst, og hun mente han kunne ha Bech-trev(?), men ifl. røngtenbildene var det lite sannsynlig.
Det som viste på bildene var at ryggvirvlene lå og gnisset mot hverandre[&:]

Får så vondt av ham[&o] Vi hadde egentlig håpet på en diagnose slik at han kunne få smertestillende og evt. andre medisiner...han er oppe 1-2 timer hver natt fordi han har vondt og ikke klarer å ligge.
På det verste, når han har et av "anfallene" sine må han bruke krykker og klarer ikke noenting. Alt er vondt, sitte, ligge og stå[:(]

Jeg er redd for å få en til baby og ende opp som "alenemor" og han sliter også med vondt samvittighet rundt dette.
Når han ikke har vondt er han verdens beste mann, engasjert i Sofie og flink med husarbeid..når han har vondt blir han redusert til en krøpling[&o][:(]

*klemme på Anis og Anismannen* [:o] Krysser fingrene for at de finner ut hva det er, er vel fortvilende å ikke vite noe for sikkert! Nei "alenemor" er tungt, så håper virkelig du skal slippe unna det!

Uff - ikke kjekt for noen av dere dette [:o]

Håper håper håååper at det ordner seg, så han kan få være den mannen og pappaen han ellers er og vil være, og sånn at du får den hjelpen du trenger + at Sofie får ha pappaen sin 100% aktiv og engasjert [:)]

Høres nesten ut som han har det samme som guttungen min hadde. At virvlene gnisser mot hverandre kan feks bety at puten mellom virvlene/platene er betent. For da synker puten sammen og platene går i hverandre i de verste tilfellene. Da kalles det en deskitt. Dersom puten sklir ut og lekker væske er det en prolaps. Eller kan være.. Slikt kan man ikke se på røntgen. Hadde jeg vært samboen din hadde jeg bedt legen henvise han til mr. De tok røntgen av gutten min men så ingenting. Så tok de mr og da var de ikke i tvil. Han lå inne i tre uker og brukte penicillin i 6 uker. Få tatt en mr! Og hva gjelder den lille spiren din så går det nok helt fint [:)]

Huff det var ikke greit at han ikke har fått diagnse [&o]. Håper virkelig at det blir funnet ut av det - det skal ikke være lov å ha det så ofte og så mye vondt når man bor i norge[&o]

Klemme på anisen!!!

Enig med Homor. Be om en MR!!! Vi får svar denne uken om sambos MR, grugleder meg til å høre om de så noe...[&:]

ORIGINAL: Ho Mor

Høres nesten ut som han har det samme som guttungen min hadde. At virvlene gnisser mot hverandre kan feks bety at puten mellom virvlene/platene er betent. For da synker puten sammen og platene går i hverandre i de verste tilfellene. Da kalles det en deskitt. Dersom puten sklir ut og lekker væske er det en prolaps. Eller kan være.. Slikt kan man ikke se på røntgen. Hadde jeg vært samboen din hadde jeg bedt legen henvise han til mr. De tok røntgen av gutten min men så ingenting. Så tok de mr og da var de ikke i tvil. Han lå inne i tre uker og brukte penicillin i 6 uker. Få tatt en mr! Og hva gjelder den lille spiren din så går det nok helt fint [:)]

Den gode manuellterapeuten hans har heldigvis hevist ham i MR[:D] Så det er et lite håp!

ORIGINAL: sånja

Klemme på anisen!!!

Enig med Homor. Be om en MR!!! Vi får svar denne uken om sambos MR, grugleder meg til å høre om de så noe...[&:]

Usj..hva er det de mistenker hos ham da?

Back
Topp