• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Er litt lei meg i dag

Babyboom

Forumet er livet
*MIA*
Jeg var hos legen i går og han fant ikke hjertelyden. Jeg var jo hos jordmor for et par dager siden og der fant ho den.
Tenkte ikke så mye mer over dette, men i dag kom reaksjonen, jeg ble så lei meg, bare begynte å gråte, var redd det var noe galt.. Nå har jeg ringt føden, jordmor, gynekolger i byen. Gynekologene har ferie eller stengt. Jordmor er stengt på fredag. Legen mente det ikke var vanlig å høre hjertelyden før uke 25, noe som bare er noe tull og det at jeg hadde hørt hjertelyd hos jordmor var nok bare min egen hjertelyd. Blir så oppgitt.. Ringte en gynekolog som visstnok var på ferie, men han ringte gyn poliklinikk på sykehuset og han ordnet en time til meg. skal dit i dag kl 1345. Håper alt er bra
-------------

Alt er bra med bebisen, den hoppet og danset og hjertet slo [:D]

Alt er helt sikkert bra[:)]
Lykke til!

Lykke til. Skal se alt står bra til med nurket ditt.[;)]

Skjønner godt at du ble engstelig, det hadde jeg også blitt. Dum lege som ikke skjønner det.
Må si uke 25, hva er det for noe usakelig å si. Noen ganger kan legene holde kjeft hvis de ikke kan finne på noen gode unnskyldninger altså.[:@]

Alt står nok bra til, men masse lykke til etterpå[:)] uasett godt å sjekke, så man roer seg selv

Alt er nok i skjønneste orden!
Men skjønner godt at due r litt lei deg og bekymret......
Krysser fingrene for deg!! [;)]

ORIGINAL: trilletralle

Skjønner godt at du ble engstelig, det hadde jeg også blitt. Dum lege som ikke skjønner det.
Må si uke 25, hva er det for noe usakelig å si. Noen ganger kan legene holde kjeft hvis de ikke kan finne på noen gode unnskyldninger altså.[:@]

Du får oppdatere oss - tenker masse på deg og sender deg gode vibber..
Legen skulle virkelig ikke laget bekymringr for deg *dume legen*

tror jordmor er flinkere til å finne hjertelyden .. det samme skjedde meg på onsdag .. jeg var hos legen , og han lette lenge , men fant ingen hjertelyd .. jeg satt der helt på gråten , mens han sa det var helt vanlig .. men jeg slo meg ikke helt til ro med det , så jeg gikk opp en tur til jordmoren , og ho fant hjerte lyden helt fint .. jeg var så utrolig letta ... alt er nok bare bra med din  lille[;)]

ORIGINAL: Svartengel

SÅ flott at alt ordna seg og at den lille som spreller vilt

var nok en god bekreftelse, men den tiden gikk sikkert veldig sakte stakkars.. [&o]
men nå må du bare nyte det [:)]

å så godt å høre at alt var bra[:)]
Ikke noe ålreit å gå å være bekymret asså.
Legen kunne sagt ting på en annen måte også synes jeg![>:]

ORIGINAL: Nikkiline

ORIGINAL: trilletralle

Du får oppdatere oss - tenker masse på deg og sender deg gode vibber..
Legen skulle virkelig ikke laget bekymringr for deg *dume legen*

Å så bra da!
Selv om jeg var sikker på at det gikk bra så puster jeg heelt ut nå!
Blir jo litt bekymret, vet jo hvordan jeg selv hadde hatt det!

Ta helg, hvil og kos deg med den lille sprettne turneren i magen

Å! Det var godt å høre at alt er bra med bebisen[:D]

Og ja, det er da bare tull at det er vanlig å høre hjertelyden i uke 25.. Noen leger har ikke peilig..

Men igjen, så bra at bebisen har det bra[:D]

Back
Topp