Er litt fortvila her :(

joker84

Flørter med forumet
Det begynte tidlig i dag med at jeg var øm på kinnet ved siden av øret og for hver gang jeg spiste så ble det bare verre og verre... Var hos lege tidlig i kveld og han mente det var hudinfeksjon så jeg fikk pencilin, men når jeg kom hjem og skulle spise kvelds så ble alt MYE verre! jeg hovna sånn opp at jeg så ut som jeg hadde to tennisballer på kinnet/halsen og ringte legevakta igjen...
han mente det måtte være spyttstein og begynte å snakke om operasjon og greier. Så sitter jeg her hjemme da og leser på internett om alt dette og det virker som diagnosen stemmer, men problemet er at du ikke skal ha narkose med mindre du absolutt må når du er gravid. Så nå sitter jeg spent og venter på legetime i morgen formiddag og lurer fælt på hva di vil gjøre... klarer ikke helt å roe meg her...[:(]

Uff, det hørtes ikke godt ut! Skjønner godt du er lei deg, men du skal nok se at det går helt fint[:)] Krysser fingrene for at du slipper oprasjon! Uansett, lykke til... *klem*

uff!! masse masse lykke til!! husk!!legene vet hva de driver med!!!

ORIGINAL: MissMari

Uff, det hørtes ikke godt ut! Skjønner godt du er lei deg, men du skal nok se at det går helt fint[:)] Krysser fingrene for at du slipper oprasjon! Uansett, lykke til... *klem*

Hvordan er dette i dag?

Har du vært hos legen?

Dette hørtes ikke videre bra ut.....

tusen takk for trøsten [:D]

skal til legen kl 11 så oppdaterer etterpå... [:D]

Sitter bare og er veldig spent akkurat nå...

sign

Uffamei [&:][&:] Sender deg masse tanker og en klem. Venter spent på oppdatering etterhvert!

Da har jeg vært hos legen, og han var ikke sikker på om det var spyttstein eller om det var betennelse i spyttkjertelen, men han mente at foreløpig var det hvertfall ikke snakk om noen operasjon
Men om det ikke blir bedre i løpet av noen dager eller om det ble verre må jeg til øre nese halsspesialisten for å sjekkes skikkelig... så jeg sitter og tygger på pencillin og satser på at det blir bra snart...

Huff, det hørtes ik[&o]ke noe bra ut

Ønsker deg masse lykke til i morgen! Dette går nok så bra skal du se[:)]

GOOOOD BEDRING SÅ LENGE!!!!

ORIGINAL: Pontus

ORIGINAL: Pontus

Og så bra at du kanskje blir kvitt det med antibiotika.[:D][:D]

Nå ser det virkelig ut som det går bra her heldigvis [:D]
Har bare litt vondt i dag og hevelsen er gått kraftig ned[:D][:D]
Så nå bare fortsetter jeg på pencillin og regner med det går over av seg selv [:D][:D]

Takk skal dere ha alle sammen

hørtes vondt ut!
god bedring[:)]

Uff det hørtes ikke mye godt ut [&:]
Bra det ser ut til at medisinen hjelper, fortsatt god bedring [:)]

ORIGINAL: overasket

Uff det hørtes ikke mye godt ut [&:]
Bra det ser ut til at medisinen hjelper, fortsatt god bedring [:)]

[:)]

Jeg har slitt med samme problem i mange år.... det er ofte en spyttstein som blokkerer som fører til en spyttkjertelbetennelse... Helsdigvis hjelper det med antibiotika når det først har satt seg en betennelse[;)] Men kjenner meg så godt igjen i beskrivelsen din, utrolig smertefullt å spise og man ser jo helt gal ut med de hovne kinnene[:o]
Skal selv fjerne hele spyttkjertelen kirurgisk da problemet dukker opp om og om igjen....

Back
Topp