joker84
Flørter med forumet
Det begynte tidlig i dag med at jeg var øm på kinnet ved siden av øret og for hver gang jeg spiste så ble det bare verre og verre...
Var hos lege tidlig i kveld og han mente det var hudinfeksjon så jeg fikk pencilin, men når jeg kom hjem og skulle spise kvelds så ble alt MYE verre! jeg hovna sånn opp at jeg så ut som jeg hadde to tennisballer på kinnet/halsen og ringte legevakta igjen...
han mente det måtte være spyttstein og begynte å snakke om operasjon og greier. Så sitter jeg her hjemme da og leser på internett om alt dette og det virker som diagnosen stemmer, men problemet er at du ikke skal ha narkose med mindre du absolutt må når du er gravid. Så nå sitter jeg spent og venter på legetime i morgen formiddag og lurer fælt på hva di vil gjøre... klarer ikke helt å roe meg her...[:(]
Var hos lege tidlig i kveld og han mente det var hudinfeksjon så jeg fikk pencilin, men når jeg kom hjem og skulle spise kvelds så ble alt MYE verre! jeg hovna sånn opp at jeg så ut som jeg hadde to tennisballer på kinnet/halsen og ringte legevakta igjen... han mente det måtte være spyttstein og begynte å snakke om operasjon og greier. Så sitter jeg her hjemme da og leser på internett om alt dette og det virker som diagnosen stemmer, men problemet er at du ikke skal ha narkose med mindre du absolutt må når du er gravid. Så nå sitter jeg spent og venter på legetime i morgen formiddag og lurer fælt på hva di vil gjøre... klarer ikke helt å roe meg her...[:(]