Er litt Engstelig......

Dorothy_1

Gift med forumet
Halloen.......
Da Jeg var på jobb var det en gutt som lå på gulvet og skreik.
Jeg glemte av der od da det med og løfte tunge greier, Og prøvde og løfte han opp, Og han er en av di store barna.
Jeg er litt redd for at dette skal ha forårsaket noe, Jeg har Ikkje vondt eller noe, Merker man det med en gang dersom man har løftet noe som er for tungt og det har skjedd noe med babyen???????
Og lurer på noe mere, Jeg er en god del stresset på jobb, Går det annt til og få en sykemelding for dette??????? Jeg er en sånn som helst går på jobb uansett hva, Men kjenner at det hadde vært godt og få stresset litt ned her....... [:D]

det er ikke farlig å løfte tungt. spes ikke et barn, selv om de er tunge[:D] lykke til videre[:)]

Okey, Det var godt og høre.
Jeg har bare hørt at di som har hatt en Spontan abort skal være forsiktig med det, Har Ikkje hat en men tenkte bare at det kanskje kunne skje dersom man løftet tungt.
Men man ser joh mødre som skal ha en til, Di løfter joh på di andre barna sine.
Jeg leste foresten tidliere at det er di 4 første ukene at man skal være forsiktig med dette...... [:D]

jeg løftet opp en eldre overvektig dame fra gulvet når jeg var 2 og en halv måned på vei. alt står bra til med den lille. Så jeg tror ingen skade er skjedd.

man skal passe seg litt før man har vert på første kontroll med å løfte tunge ting..pga vist babyen ligger langt nede.(da er det ikke bra å løfte tungt)men ellers har legen sakt til meg at det ikke er farlig å løfte!(med måte da)[:D]

Back
Topp