knotte81
Forumet er livet
Som overskriften sier så er han super glad i mat og kan fort spise 4 brødskiver til frokost,litt opp og ned i barnehagen men spiser bra der og har jeg hørt,til middag er det opp og ned der og men har vi noe han liker godt spiser han deretter og når vi er ute og spiser lunsj sammen kan han fort spise opp en 3/4 baguette. Jeg er glad han spiser jeg,for broren er lang og tynn og han må jeg nesten mase på.
Jeg føler at jeg overforer han og prøver og begrense matinntaket hans,ser jo ikke ut som om han har fått mat på lenge når han først spiser.Han er 3,5 år veier ca 17 kg og er ca 105 cm lang,en godklump med andre ord.
Har jeg noen grunn til og bekymre meg eller skal jeg bare la han få spise den mengden?
Jeg føler at jeg overforer han og prøver og begrense matinntaket hans,ser jo ikke ut som om han har fått mat på lenge når han først spiser.Han er 3,5 år veier ca 17 kg og er ca 105 cm lang,en godklump med andre ord.
Har jeg noen grunn til og bekymre meg eller skal jeg bare la han få spise den mengden?