Er litt blond nå

UngMammaTilSnart4Små

Elsker forumet
Novemberskattene 2014 <3
Jeg er gravid og har kjøpt meg en pulsklokke, det båndet rundt magen man må gjøre litt vått før man tar den på, er den farlig å bruke når man er gravid? [8|] Ble litt usikker nå [X(]

Hvorfor i alle dager skulle det være farlig?? 

ORIGINAL: Sicily

hun må vel få spørre.

vet vel alt du

Nei vet da søren jeg, men har jo hørt at for mye bruk av dobbler og ultralyd osv ikke er bra, derfor jeg ble litt usikker [&:]
For blir det ikke noe strålinger ut av det beltet da? [8|] Siden man må gjøre den fuktig for at den skal funke..

ORIGINAL: UngMammaTilSnart4Små

Nei vet da søren jeg, men har jo hørt at for mye bruk av dobbler og ultralyd osv ikke er bra, derfor jeg ble litt usikker [&:]
For blir det ikke noe strålinger ut av det beltet da? [8|] Siden man må gjøre den fuktig for at den skal funke..

Nei.. Du mener doppler, kanskje? Doppler og ultralyd er lavfrekvente lydbølger. Det blir noe helt annet, og det er ikke bevist at det er skadelig på noen måte det heller. Stråling får du av å sitte foran pc'en, ta fly, bruke mobiltelefon, micro.. Egentlig er det all mulig slags stråling rundt oss hele tiden. Dette beltet er nok svake, elektriske impulser, og jeg har mine sterke tvil om at det er farlig.

ORIGINAL: UngMammaTilSnart4Små

Det uthevede stemmer heller ikke. [:)] Det går nok helt fint, kos deg med pulsklokke du! [:D]

Oki, tusen takk for svar [:)] Synes det er greit å forhøre seg om det sånn i tillfelle det kunne vært skadelig [;)]

Back
Topp