Er litt bekymret.var kvalm, men ikke de siste dagene.

Høstbaby2017<3

Flørter med forumet
Oktobergull 2022
førstegangsgravid. Positiv test 4+2. Er nå 5+0. Tok testen fordi jeg var så kvalm og kastet opp kvelden før lillejulaften. Var kvalm på julaften også. Men etter det har jeg ikke vært kvalm. Er redd det er noe som er galt siden jeg ikke er kvalm lengre? Skulle nesten ønske jeg var kvalm slik at jeg hadde symptom. Eneste jeg merker er sinnsykt ømme pupper. Har det noe hensikt å gå til legen?

Jeg ble også litt bekymret for noen dager siden da noen av symptomene hadde gitt seg. Da googlet jeg litt rundt og fant ut at symptomene kommer og går. Har derfor valgt å ikke tenke mer på det :)

Synes det varierer veldig her også. Tok test fordi jeg var så emosjonell, men akkurat det har gitt seg. Var uggen i forrige uke, småkvalm. Ikke nå. Ikke trøtt, ikke noe. Bare murringer i nedre del av mage og korsrygg nå.

Sniker fra april her. Jeg var også slik. Først skikkelig kvalm, så forsvant det noen dager (1uke ca) og så kom den med full styrke på vei inn i uke 6 ;) symptomer kommer og går, så det trenger ikke å bety noe :) mange som ikke har symptomer i det hele tatt også :)

Back
Topp