Er lite spark?

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Jeg vet det er utrolig tidlig men... Jeg l¨å og slappet av i går og så på TV. Plutselig kjente jeg noe som rørte seg ca 5-6 cm rett under navlen!! Jeg kjente at det ikke var luft!! Det var ikke vondt, bare rart, akkurat som et lite dytt eller at noen streifet borti meg. [:D]
Jeg er sikker på det var den jeg!

Så spennende! Det var sikkert den, ja[:D]

oj..eg hadde eit par slike igår.....går det na å kjenne det så tidleg da trur du????????????[8|][:)]

jeg også kjente noe slik i dag også, men vet ikke om det var babyen... 

det var sikkert spark! så moro! gleder meg til jeg kan kjenne det også! driver å innbiller meg at jeg kjenner det, men vet det ikke er det da! :)

Det er forskjell fra når du begynner å kjenne no. Noen begynner tidlig mens andre må vente en stund på det[:'(]
Mora mi kjente tidlig rundt 3 mnd, med begge, både brodern og meg...
Gleder meg jeg å til det første sparket....

Jeg har også kjent bevegelser. Vet at det ikke er luft. Har kjent det tidligere og tidligere for hvert svangerskap. De første bevegelsene kjente jeg for ca 2 uker siden. Siste uken har jek ikke kjent noe, men i  går var h*n rimelig aktiv ja[;)].

Det var nok spark du kjente ja. Jeg har også så vidt begynt å kjenne det. Jeg venter min fjerde så jeg vet hvordan det kjennes ut

Gleder meg til jeg kan kjenne ordentlige spark[:D]

åh så koselig.... det var nok nurket som beveget seg litt tenker jeg...

husker første gangen jeg kjente det med guttongen (3år nå).. helt utrolig.. går å venter på det samme nå jeg også... men har ikke kjent noe enda.. men er nok ikke så lenge til..[;)]

Jeg trur det går an! Alle er forskjellig tenker jeg da.... Uansett så har jeg bestemt meg for at det var det jeg kjente jeg he he [:D]
Gleder meg til neste gang. Må bare få tid til å slappe ordentlig av og kjenne etter[:)]Så sleng dere på sofan jenter ;)

Back
Topp