er lekegrinda rydda bort?

Twinmom83

Glad i forumet
her er den rydda bort,er en stund siden nå da...[;)]den dekka jo halve stua,var kjekk å ha,men jammen godt å få den bort også[;)]

Vi tok den bort for et par mnd siden.
men siden lillebroster melder sin ankomst om noen uker så skal den snart opp igjen (vi har en slik man kan ha bunnen høyere i , og da er den kjempekjekk og la babyen ligge i på dagtid, og ha oversikt...istedet for det iiiiiiiskalde gulvet vårt).

Jeg solgte våres i sommer[:)]
Har ikke plass til å lagre den og hvis vi trenger en senere vil jeg ha en annen, så den blei solgt med god samvittighet[:D]

Ja, og det var deilig med litt større plass [:D]

Her bruker vi den fremdeles ganske mye. Synes det er greit at hun sitter der og leker med duploen sin når jeg er alene med henne. Da er det jo mulig å lage middag, få tatt fredagsvasken eller ta seg en dusj uten å tenke på at hun plutselig faller ned fra bokhylla.

Tror nok ikke den forsvinner før nestemann er ferdig med den.[:)]

Har jeg aldri hatt[:)]

Vår blir bare brukt til å lagre leker i nå, skjønner ikke hvorfor vi ikke har tatt den vekk før?! [8|]
Den skal bort i morgen! [:D]

Syntes egentlig det er nå det er virkelig behov for den,lå der de første mnd og så har det vært litt nå og da,men nå er hun jo propell så skal jeg dusje,ut med søpla hente ved (etterhvert som det blir kaldere) så er det greit og vite at hun er der og ikke på toppen av loftstrappa, har den nok en stund til,selv og jeg ikke bruker den mye så er den grei i de situasjonene man må vite hvor de er,som når vi skal ut og jeg hjelper og kle på 3 åringen og snuppa er på vei opp trappa uttallige ganger eller gjør andre rampestreker,men gleder meg til og få den bort,hadde ikke pakket den bort etter 1 mann så det ska bli deilig.

Vi brukte den bare så lenge den var på det høyeste hakket. Etter det ble den brukt som oppbevaring og seng for katta, så det var godt å få den ut.

Pakka den borti sommer, da hadde den ikke vært brukt på evigheter uansett. Hun hylte og strittet imot bare vi nærmet oss den.. [&:]

Her er lekegrinda i bruk daglig :)
Leander storkoser seg oppi den!
Og etter at han ble storebror i august, har det vært deilig å ha en plass han trives mens jeg gjør litt i huset :)

Back
Topp