Er LEI!!!

*BekkUlf*

Forumet er livet
Er lei av at sambo bare kan farte inn og ut av leiligheten når han vil,er lei av at han kan gå ut å drikke,besøke venner e.l når han vil[:@]
Jeg må sitte hjemme med min lille skjønning,mens han farter rundt[:@]
Og når han først kommer hjem og jeg spør om han kan bytte bleie eller bare holde henne så svarer han: JA GREIT!!![:@][:'(] Teite teite sambo
Måtte bare ha en liten utblåsning...er litt sinna i dag[:@]

*sambo er vanligvis veldig grei og en veldig flink pappa,bare sånn at et er sagt[:)]*

huff, så kjedelig da[:'(] Men hun er liten enda og mange menn føler seg litt "skremt" av tanken på å styre så mye med en så liten en.. min sambo kom sterkt på banen når lillen ble litt større og lettere å ha med å gjøre[:D]

Ellers har jeg tatt en snakk med han og sagt til han hvordan han oppfører seg, kan jo hende han ikke ser det selv..
Lykke til og håper det ordner seg!

hehe.. det var som om å høre meg selv som snakka om sambo når markus var på den alderen[8D]   men her gikk det over når gulle ble større og mer våken... og når han begynte å leke å prate vart han jo helt med... så nå styrer han kjempe masse med han og er helst hjemme og diller i stedenfor å vere ute å farte[:)]
håper det går bedre for dere også.. men komunikasjon hjelper.. fortell han hvordan du føler det[:)]

Signerer denne på det sterkeste akkurat i dag spesielt...[:@][&:][:'(] skikkelig pyyyton
Bare vent til det er jeg som farter ut døren i morgen da blir det kjekt for han....

hm min første utblåsning på generelt[8D][8D]
men vet ikke om det hjalp så mye

ORIGINAL: breeg

Det du skal gjøre en gang er at når han kommer hjem sier du at: "Der er maten og der er det du trenger til i kveld, nå tar jeg meg en tur ut så kan du ha minsten i kveld" og så går du ut og gjør det du vil.

Slemt? Synes ikke det.

det skal jeg gjøre når hun tar flaske..hehe[;)]

Lov å ha sånne sinnadager innimellom- neste gang han skal besøke kompis kan han ta med seg barnet, si at du også har planer...

ORIGINAL: Silje CFO

jeg farter litt jeg også, bare tar med meg lillegutt jeg [:D]

må legge til at jeg forstår frustrasjonen [;)]

ja jeg er jo ute og farter jeg og...men ikke så mye,har ikke lappen og er ikke alltid jeg har busspenger,men triller rundt omkring,men det er det at det er ALLTID jeg som må ha henne...kunne like godt vært aleinemor asså[:)]

Lær babyen din å ta flaske så du kan komme deg ut en tur. Høres ut som du trenger det [;)]

ORIGINAL: Novembergull

huff, så kjedelig da[:'(] Men hun er liten enda og mange menn føler seg litt "skremt" av tanken på å styre så mye med en så liten en.. min sambo kom sterkt på banen når lillen ble litt større og lettere å ha med å gjøre[:D]

Ellers har jeg tatt en snakk med han og sagt til han hvordan han oppfører seg, kan jo hende han ikke ser det selv..
Lykke til og håper det ordner seg!

Litt sånn var det her og...tror han faktisk var litt "redd" når Robin var mindre.Ikke at det er noen unnskylding,men en grunn - om enn en drittdårlig en - for at han er sånn...kanskje?

ORIGINAL: *Celinesmama*

Er lei av at sambo bare kan farte inn og ut av leiligheten når han vil,er lei av at han kan gå ut å drikke,besøke venner e.l når han vil[:@]
Jeg må sitte hjemme med min lille skjønning,mens han farter rundt[:@]
Og når han først kommer hjem og jeg spør om han kan bytte bleie eller bare holde henne så svarer han: JA GREIT!!![:@][:'(] Teite teite sambo
Måtte bare ha en liten utblåsning...er litt sinna i dag[:@]

*sambo er vanligvis veldig grei og en veldig flink pappa,bare sånn at et er sagt[:)]*
skjønner deg godt! typen kom innom va her en time og no stakk han nett ut på fest grrrr

ORIGINAL: Moo

Lær babyen din å ta flaske så du kan komme deg ut en tur. Høres ut som du trenger det [;)]

ja vi øver hver dag,men hun er liiite interessert hehe...hun vil helst ha pupp,men hvis jeg går ut fra rommet og hun ikke se meg da tar hun litt[:)]

ORIGINAL: lillenia

ja..jeg kan gå ut også da, men jeg vil helst gå ut med ham..og det blir litt vanskeligere.
Kan ikke du også stikke ut med venninnene dine og så er han barnevakt?

jo jeg kan jo det,men hun må ta flaske først for hun skal ha mat hver tredje time og vanligvis litt oftere[:)]

ORIGINAL: *Celinesmama*

ORIGINAL: Silje CFO

jeg farter litt jeg også, bare tar med meg lillegutt jeg [:D]

må legge til at jeg forstår frustrasjonen [;)]

ja jeg er jo ute og farter jeg og...men ikke så mye,har ikke lappen og er ikke alltid jeg har busspenger,men triller rundt omkring,men det er det at det er ALLTID jeg som må ha henne...kunne like godt vært aleinemor asså[:)]

kjenner til følelsen[&:] sambo. er veldig flink til å leke og kose med småen, men når det kommer til rutiner å slikt er det jeg som må gjøre alt!!!

ORIGINAL: 3 stars

Mannfolk er mannfolk sånn er det bare, enten må du leve med dem eller leve uten dem[&:][8|][8D]

ja det er vel sant det....men EN DAG skal han få igjen hehe...då skal eg bare stikke på byn og hvis han spør om jeg kan bytte bleie når jeg kommer hjem så sier jeg NEI[8D]

Back
Topp