Er løpet kjørt tror dere?

Klukkhøne

Andre møte med forumet
Er på 11 rugedag og nå i kveld kom det litt bold:( Testa meg i går og testen var positiv, men veldig svak strek. Nå har jeg mer mensmurring. Har hatt murringer i underlivet siden innsett, men litt sterkere nå. Kan man blø litt uten at det betyr noe?

Sist begynte jeg å blø tidligere, men var på et annet regime da.

Planer om å teste meg på nytt på mandag. Men får se løpet av morgendagen om det er noe vits.

har ikke erfaring med å blø, men krysser fingrene for at det går rette veien!

Litt blod kan bety festeblødning så det er ikke godt å si! Masse lykke til, håper det går veien :-)

Jeg har dessverre negativ erfaring med å blø. Spottet og blødde litt fra rugedag 12, testet positivt dag 15, 17 og 19 - men blodprøvene var dessverre synkende. Dette var min første positive test (i 2013), denne gangen har jeg foreløpig ikke opplevd blødning. Men hører jo om mange som blør, og det går helt fint. Masse lykke til!

Har ikke blødd mer (foreløpig) Og testen jeg tok i dag var positiv den. Tydelig kryss. Men er enda lenge igjen til 20.mai når blodprøve skal tas......jeg får bare krysse alt som kan krysses og satse på at d ikke blir mer blødning av betydning. Men det er kjempevanskelig og ikke gå å engste seg for at det kan gå galt denne gangen og. Prøver fortvilt å ikke tenke på det! ;)

Takk:Heartred

På morgenen rugedag 11 tok jeg en test som var positiv, noen timer senere kom det plutselig litt blod. Var sikker på at det gikk galt, men er idag i uke 28+4 ❤️

Lykke til med blodprøvetaking på onsdag! Håper det står bra til med deg og at du ikke har hatt flere blødninger!

Back
Topp