Er løpet helt kjørt?

Bruker75si

Andre møte med forumet
Jeg har aldri ammet sønnen min, han var veldig slapp i mange dager etter fødselen og var derfor ikke interessert i å jobbe for å få mat. Vi fant da ut at han skulle få mme.
Ca en uke etter fødselen fikk jeg melk, men ammet alikevel ikke og melken forsvant etter et par dager.
Han er nå 3måneder, og det jeg lurte på var om det er mulighet for å kunne få melk nå og kunne amme han fremover? Jeg er helt grønn på dette, så det kan nok hende at mange tenker at dette er et dumt spørsmål. Men, jeg velger alikevel å spørre :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Du kan få det til ja. Men er masse arbeid. Og om du får melka tilbake er det langt fra sikkert ungen vil ta brystet.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har aldri ammet sønnen min, han var veldig slapp i mange dager etter fødselen og var derfor ikke interessert i å jobbe for å få mat. Vi fant da ut at han skulle få mme.
Ca en uke etter fødselen fikk jeg melk, men ammet alikevel ikke og melken forsvant etter et par dager.
Han er nå 3måneder, og det jeg lurte på var om det er mulighet for å kunne få melk nå og kunne amme han fremover? Jeg er helt grønn på dette, så det kan nok hende at mange tenker at dette er et dumt spørsmål. Men, jeg velger alikevel å spørre :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Ifølge ammehjelpen (pratet i mangfoldige timer med de om alt mulig rundt amming), så lenge ungen tar brystet vil melken kunne komme tilbake. Det er bare å legge til og legge til, så plutselig starter produksjonen!

Back
Topp