Er kvalmen over hos alle?

nitalita

Gift med forumet
Hvordan går det med alle sammen? Og til oss/dere som har hatt kvalme, har den begynt å gi litt slipp nå?

Her har den endelig gitt seg, herlig å kunne sette seg ned med lille tuppa vår (Linea på 11 mndr) og spise mat og gi henne mat uten å måtte spy[:D] For ikke å snakke om å kunne skifte bæsje-bleie på henne uten å måtte spy, for det var jævlig...hehe[:D][:D]

Den verste kvalmen er over. [:D]Den kom før mensen uteble og forsvant da jeg var 14-15 uker på vei. I begynnelsen av svangerskapet var jeg litt engstelig for at kvalmen ikke skulle forsvinne før fødselen, siden jeg slet med ekstrem svangerskapskvalme (Hyperemesis gravidarum). Det slapp jeg heldigvis!!!![:D]

Kvalmen min ble avsluttet med oppkast mandagen før bryllupet. Trodde jeg. Men jammen ble det ikke en spyrunde i morges også... [&:] Jaja, ikke kvalm lenge om gangen lenger nå da.

Merkelig med den kvalmen ja..
Jeg var kvalm hele tiden, men da jeg rundet 12 uker var det akkurat som å slå av en bryter- og har ikke vært kvalm i det hele tatt etter det :)

Lillejenta88: Bare tanken på en sigarett gir meg brekkninger

Heldig er du, jeg kunne dødd for en sigarett. Sluttet ved positiv test, og har ikke tatt et eneste trekk siden. Det er nå over to måneder siden, men suget er like j****!

ORIGINAL: Venter julegave :)

Heldig er du, jeg kunne dødd for en sigarett. Sluttet ved positiv test, og har ikke tatt et eneste trekk siden. Det er nå over to måneder siden, men suget er like j****!

Du er flink! Hold ut og fokuser på hvor mye du skåner barnet ditt for. Leste i avisen i dag at røykende mødre oftere får ADHD-barn...

Ja har jeg klart å holde meg så lenge skal jeg nok holde ut :)
Men når graviditet og amming er over har jeg lovet meg selv EN røyk, det er det eneste som gjør at jeg holder ut :)
Forhåpentligvis er det da ikke noe godt lenger...

ORIGINAL: Venter julegave :)

Godt å høre at det ikke bare er meg!! Det gikk så fint de første ukene, helt frem til jeg rundet uke 11-12, jeg er ikke kvalm lenger så nå har jeg jo kjempesug etter sigaretter!! Trodde det sko bli lettere, men den gang ei.. Men, holder ut. det er jo ikke bare meg lenger.. ;)

her er kvalmen ille fortsatt, men kaster ikke opp.. håper virkelig dem går over snart..

kvalmen er veldi tilstede ved enkelte tider. spesielt når sambo spørr hva jeg vil ha til middag. brekker meg nesten bare ved tanken på mat, men like vell vill jeg spise hele tiden.... går mest i rukt for det er ikke så motbydelig som heimlaga pizza, lasagne, gryterett, fiskboller i hvit saus og alt annet jeg egentlig elsker! kremt

jepp spyr enda.hadde noen dager der æ ikke va dåli og da blei æ litt ovenpå så fikk æ litt tilbake slag og begynte å spy ijænn.typisk!mamma spydde enda når ho va 5mnd på vei når ho gikk med mæ.håpe æ ikke treng å spy så lenge.huff.jaja som samboern min bruke å sei når æ heng over dasskåla "det går jo tel en go sak" han e no skjønn..

Back
Topp