Er kvalmen like intens hver dag?

Har foreløpig ikke blitt kvalm denne gang. Slipper vel unna ca ei uke til. Men har pleid å variere tidligere ja. Noen dager har jeg vært skikkelig dårlig, mens andre dager har vært helt ok.. Så de bra dagene er egentlig bare til å nyte.

Har og pleid å blir mer kvalm utover dagen. Har pleid å miste matlysten. Noe som igjen ikke har gjort underverker på kvalmen. Lite mat - mer kvalm.. Lite søvn har og hatt innvirkning på kvalmen.

Er vel forskjellig fra person til person. Hos meg varierte det veldig sist. Denne gangen har jeg ikke hatt ordentlig kvalme enda

Her varierer det helt klart. Hadde en dag som var helsvart, og alle vonde minner fra forrige gang kom tilbake. Så lenge jeg får nok søvn og hvile, går det sånn helt ok. Merker at uregelmessige måltid og litt travle dager bikker det over i dårlig retning. Med de to forrige var de null variasjon, kun helvete fra uke 6 og utover...

Pleier bli kvalm i ca 2 uker, rundt uke 6. Venter spent... [emoji85][emoji26]

For meg hjelper det med mat [emoji489][emoji487][emoji525]

Synes det varierer. Er alltid litt kvalm om morgenene, men noen dager bare bittelitt og andre dager såpass kvalm at jeg ikke ser syn på å komme me igjennom dagen[emoji85]

Heldig du! For meg er det beste å la magen være helt tom, men jeg skjønner jo at det ikke er så bra i lengden. ;)
Huff.. da blir du jo så trøtt i tillegg uten energi [emoji26] Kan du drikke, går det fint?

For meg så er det blitt bedre enn mine 2 første svangerskap. Jeg kjenner det mye på morgen når jeg våkner og før jeg legger meg.

Huff.. da blir du jo så trøtt i tillegg uten energi [emoji26] Kan du drikke, går det fint?

Nei, ikke drikke. Må være helt tomt før det roer seg. Jeg har hamstret næringsdrikker, og laget isbiter av dem. Håper å få i meg nok væske og næring til å unngå innleggelse denne gangen :)

Her blir eg kvalm viss eg er veldig aktiv/stresser og spiser lite. Så er avhengig av hyppige måltider og nok søvn. Forsåvidt vanskelig med ein jobb som krever at du alltid er tilgjengelig[emoji19] godt eg ikkje jobber meir enn 60 % til vanlig. 110 % etter ferien min då og til midten av august, men håper kvalmen har gitt seg til då :)

Jeg begynner å kjenne økning på kvalme nå. Ikke snakk om mye enda uansett, og den kommer bare rullende i bølger enda.
Glad det ikke er konstant og håper jeg slipper det!

Jeg skulle vel kanskje ikke ha skrevet noe inatt. Nå er kvalmen som verst, forlater ikke halsen min. Har hamstret ritzkjeks, håper dette hjelper litt. Dette er absolutt ikke noe gøy å ha med på jobb.

Jeg skulle vel kanskje ikke ha skrevet noe inatt. Nå er kvalmen som verst, forlater ikke halsen min. Har hamstret ritzkjeks, håper dette hjelper litt. Dette er absolutt ikke noe gøy å ha med på jobb.
Jeg har også kjøpt det, har det stående på nattbordet så jeg kan spise litt før jeg står opp. Men idag funka det ikke :/ kasta opp to ganger... og har vært i dårlig form hele dagen. Klarer ikke dra på jobb når det er slik...:/ å i neste uke begynner jeg på opplæring i ny jobb... spent på hvordan det blir å gå :o

Jeg har også kjøpt det, har det stående på nattbordet så jeg kan spise litt før jeg står opp. Men idag funka det ikke :/ kasta opp to ganger... og har vært i dårlig form hele dagen. Klarer ikke dra på jobb når det er slik...:/ å i neste uke begynner jeg på opplæring i ny jobb... spent på hvordan det blir å gå :eek:

Det hjalp ikke på meg det heller. Er på jobb nå og det har roet seg litt ned. Vann med kullsyre og spise før jeg blir sulten har fungert, men det varer ikke lenge :( Håper jeg blir bedre når jeg vipper over 12 uker.

Det hjalp ikke på meg det heller. Er på jobb nå og det har roet seg litt ned. Vann med kullsyre og spise før jeg blir sulten har fungert, men det varer ikke lenge :( Håper jeg blir bedre når jeg vipper over 12 uker.
Huff, ikke noe særlig når det er sånn :/
Jaa satser på det :)

Jeg kjenner meg også litt uggen innimellom i løpet av dagen [emoji85] kommer og går i bølger, men ikke så voldsomt intenst enda heldigvis [emoji4]

Back
Topp