Er kvalmen kommet?

Ingen kvalme her! Var ikke kvalm i forrige svangerskap heller så jeg håper jeg slipper unna :)

Ingen kvalme her heller. Var ikke plaga de andre gangene heller, men hadde det sånn at jeg måtte spise litt oftere. Har i grunn få symptomer til nå.

Jeg husker med førstemann hadde jeg mye kvalme og kastet opp også helt ut uke 20 før det ble mindre var ikke før etter uke 5 merket det , så enda tidlig om det blir slik nå å så håper at kvalmen gir seg tidligere den her gangen fordi var langdrygt . :)

Ikke noe særlig. Kan føle meg litt uvel til tider. Men har nylig tatt sleeve- operasjon, så kan komme av den også.

Jeg er litt kvalm, men ikke så ikke som dag jeg var gravid i høst. Men første var jeg ikke kvalm, då håper jeg slipper at det blir noe verre!

Her tror jeg den har kommet. Litt vanskelig å si når jeg har fått influensa nå, men kvalmen tror jeg er fra graviditeten. Må ikke kaste opp, men har lyst noen ganger.
Får ikke i meg så mye mat heller :p

Jeg var kvalm forrige uke, men var også på tur, så kan ha vært for mye dessert og kaker som ga beskjed! Er litt små-uggen innimellom, men ikke ordentlig kvalm enda :)

Ingen kvalme her heller... enn så lenge:p

Back
Topp