er kvalmen deres på retur???

mrs secret

Blir kjent med forumet
sniker fra februar forumet..er over 10 uker og har vært dårlig siden uke 5,ble litt bedre i uke 9 men når jeg begynte på uke 10 ble kvalmen veldig intensiv.leste en plass at kvalmen er på sitt værste i uke 10-11 for så å bli bedre. stemmer dette??er dere bedre?

Jeg har vært kvalm siden uke 6. Her er den ikke på retur enda :S
Ikke sånn sengeliggende/ligge over doskåla dårlig. Men jeg våkner kvalm, kaster som regel opp frokosten og så blir jeg kvalm igjen til kvelden. Fryktelig kvalm når jeg skal legge meg.
Syns også den tok seg opp rundt uke 11. Får håpe at vi snart er mindre kvalme begge to :)

Kakken skrev:
Ikke sånn sengeliggende/ligge over doskåla dårlig. Men jeg våkner kvalm, kaster som regel opp frokosten og så blir jeg kvalm igjen til kvelden. Fryktelig kvalm når jeg skal legge meg.
Syns også den tok seg opp rundt uke 11. Får håpe at vi snart er mindre kvalme begge to :)

signerer den!!! minus oppkast da.. :)
har heldigvis bare kastet opp 2 ganger !

Kakken skrev:

Kvalm kvalm kvalm.... har vært det siden uke 5 og er nå i uke 11+5 og like kvalm. hater maks. Har vært gravid to ganger før og det var ikke så ille de gangene. Men det sies jo at alle svangerskap er ulike (selv om mine to første var veeeeldig like).

Vært kvalm siden uke 7. *Bank i bordet* ikke kastet opp mer enn 2 ganger, men syns kvalmen tok seg opp forje uke igjen.

Har vore kvalm og uggen, fra uke 7, men i uke 9-11 vart eg skikkelig kvalm, sånn at eg ikkje orka nokon ting. No ser det heldigvis ut som om det er på retur igjen, så det er håp!! Sist svangerskap var eg kvalm fra uke 6 til 14, så eg har sluppe "billig" unna denne gangen uansett.
Masse god bedring, det kjem seg nok snart!!

Jeg er nå i uke 13, her er kvalmen på retur, var verst kvalm i uke 9,10,11 og 12. Var litt uggen på lørdagskvelden og i går kveld da var jeg mega kvalm. Men i dag har jeg ikke merket noen ting. Føler meg nesten ikke gravid lenger siden, jeg nesten er symptom fri. Har gått ned noen kilo, men har ikke kastet opp, men matlysten har ikke vært på topp de siste tiden. Men det kommer seg vel. 

Jeg ble kvalm i uke 5 - ikke sånn at jeg kastet opp, men sånn skikkelig uggen hele dagen. I uke 9 ble kvalmen skikkelig ille (enda jeg ikke trodde den kunne bli værre) og jeg kastet opp om natten og alt jeg spiste hele dagen. Etter 4 - 5 dager med spying, ble det plutselig bedre og jeg hadde mange timer av dagen hvor jeg ikke kjente noe. I dag feirer jeg uke 11 :) Nå er jeg bare kvalm når jeg er sliten, trøtt eller sulten. Men da er det jo bare å spise eller sove litt! Utrolig deilig å ikke være kvalm mer!!! Selv om jeg må innrømme at jeg hadde panikk da kvalmen plutselig en dag var borte, for foreløpig er det mitt eneste svangerskapstegn.

Nope! Vert kvalm siden veke 5, er no 12+4 og kvalmen blir egentlig verre! Sist varte de til veke 16-17

Leste på babyverden tidligere idag at de som ikke merker så mye kvalme i starten,men får det igjen litt senere - ventet gutt...
Det stemmer iallefall for mitt forrige svangerskap...
Her er kvalmen av og på hele tiden...

Da jeg rundet av uke 12, så ble jeg faktisk bedre. Men merker at hvis jeg spiser sjeldent og lite, så blir jeg fortere kvalm. Har heldigvis ikke kastet opp. Men har hengt over doen og ventet på det :P

Er i uke 14 nå :)

Jaa og jiiippi, her har jeg vært kvalm siden uke 5+ og er straks i uke 12 og nå har det roet seg veldig:) Er Såå glad for det, har vært helt j........ I mange uker!

Back
Topp