Er kvalmen der hele tiden hos dere?

Nunnemor

Forelsket i forumet
Jeg synes kvalmen min er litt av og på. Noen dager er den plagsom hele dagen, andre ganger kommer det bare noen kvalmebølger innimellom, og noen dager kjenner jeg nesten ikke noe til det. Hvordan er det med dere andre, oppleves det likt for dere?
 
Har vært konstant kvalm konstant. Ble innlagt på sykehuset i går, pga ketoner i urinen og vektnedgang :depressed:
 
Min er heldigvis av og på.... så det er råd å fungere innimellom også... :D
 
Konstant her og.. men hjemmelaget ingefær te funker faktisk. Prøvd idag å igår så nå ser jeg lyst på livet :p
 
Den er på topp nesten hele tiden, men noen ganger daler det litt på kveld/ettermiddag. Den er ikke helt borte. Tar Postafen nå fordi jeg føler jeg må prøve å spise litt, og den tar stortsett toppen av kvalmen
 
Av og på, opp og ned, skikkelig i bølger her :) Blir raskt kvalm om jeg er sulten, og jeg føler meg jo sulten 24/7! :p haha
 
Jeg er kvalm hele tiden. Men styrken på den går i bølger. Men den ligger der hele dagen. Værst på morgen og kveld.
 
Av og på... Ellers hadde jeg ikke klart å gå på jobb. Men i dag var jeg på nippet til å få hjem fordi jeg var så kvalm
 
Har noen ganger 20 min uten kvalme etter at alt er kommet opp. Men i starten var det litt av og på, og sist gikk det tilbake til å være av og på etterhvert :)
 
Her kommer den i røsk, spesielt om det går mange timer mellom hvert måltid. Jeg har skjønt lunta, så er blitt flinkere til å spise mellommåltider. Det har hjulpet meg veldig :)
 
Back
Topp