Er kvalme tegn på modning?

Mamsol

Betatt av forumet
Har vært småkvalm noen kvelder i det siste. Ser at noen skriver det er et modningstegn, dette visste jeg jammen ikke. Er ikke klar for fødsel riktig ennå, kjenner jeg. Noen som aner hvor lenge før fødselen sånne modningstegn kommer?..

noen blir kvalm i siste den av sv.skapet, men selv om man har modning på gang så kan det ta uker så du går nok ikke i fødsel nå :)

Har vært kvalm på kveldene de siste ukene,ingenting som har skjedd enda:)

Satser på at hun holder seg inne i magen litt til da. Jeg skal jobbe ut denne uka og har lyst til å slappe av litt før ting skjer. Men merker jammen at det nærmer seg nå!

Jeg har aldri kjent noen form for modning, her har alt vært normalt helt til fødselen har startet. Men jeg ser jo at det er flere her inne som skriver de er kvalme nå, så det er helt sikkert et tegn. ;-)

Er ikke halsbrann da? Det har jeg begynt ås lite med de siste ukene.. Spesielt når jeg har lagt meg om kveldene, blæh! Gjør litt vondt i spiserøret på en måte også kjenner jeg det noen ganger helt opp i munnen og blir litt småkvalm av det, veldig ubehagelig!

Men som andre har sagt her og, modning kan bruke mange uker så ingen grunn til at fødselen skal starte ennå! Håper du får litt tid hjemme og før du skal føde!

Jeg ble tatt på senge ved siste fødsel. Hadde overhodet ikke forberedt meg på å føde i uke 37, da de sier at førstegangs som regel går til termin. Så aldri noen slimpropp, var kvalm eller noe annet "modningstegn" - var bare dødssliten av bekkensmerter..
Hadde litt halsbrann med oppkast, men det hadde jeg nesten hele siste svangerskap.

Blir en spennende tid framover.. Ser ut for at mye skjer framover i mai-gruppa nå

Det er ikke halsbrann nei, har heldigvis sluppet unna det. Nest siste dag på jobb nå, kjenner jeg er veldig klar for å slappe av nå altså, er kvalm, trøtt og sliten. Har liksom en følelse av at det skjer noe snart, men det er kanskje bare fordi forrigemann kom 8 dager før termin at jeg innbiller meg det. Men det er jammen spennende tider nå!

Back
Topp