Er kvaliteten den samme på Brio og Ikea togbane??

Qualitas

Forumet er livet
VIP
Siden prisen er så forskjellig, er kvaliteten den samme? Tåler de litt??

Ikea sin er mye dårligere enn brio sin. Vi har begge.
Så kan du få mye flere deler til brio sin.

Vet ikke helt hva jeg skal kalle det, men de derre festene på ikea sine er ofte dårlige og skjeve, sånn at de ikke passer helt sammen. 

Zol80 skrev:
Vet ikke helt hva jeg skal kalle det, men de derre festene på ikea sine er ofte dårlige og skjeve, sånn at de ikke passer helt sammen. 

I tillegg så passer ikke Ikea sin og Brio sin sammen, og det fins mye mer "utstyr" til Brio sin. Man kan liksom starte med et start sett og bygge ut i alle kanter...

har ikea sin, funker helt fint ikke noe problem , men har tenkt å kjøpe brio siden den har litt flere deler og ting man kan kjøpe til den

Godt å vite! Holdt på å kjøpe den fra ikea her om dagen, men da lar jeg det være :)

mamma_møø skrev:
Noen som har prøvd biltema? Meninger om den? Passer den med brio?

Skulle til å si det, vi har biltema sin. Startpakken koster 299, og har mange deler. De har også tuneller og og broer en kan supplere med. Bilteamabanen er i daglig bruk her, og aldri hatt noen problemer med delene. I tillegg kjøpte vi noen ekstradeler på en tilfeldig butikk vi var på i Sverige i sommer, og de passet også utmerket. No need å kjøpe den dyreste, når den fra Biltema er like god. Hvis en attpåtil føler behov for å bygge på med Brio, så passer de jo sammen. 

IsThaBeth skrev:

mamma_møø skrev:
Noen som har prøvd biltema? Meninger om den? Passer den med brio?

Skulle til å si det, vi har biltema sin. Startpakken koster 299, og har mange deler. De har også tuneller og og broer en kan supplere med. Bilteamabanen er i daglig bruk her, og aldri hatt noen problemer med delene. I tillegg kjøpte vi noen ekstradeler på en tilfeldig butikk vi var på i Sverige i sommer, og de passet også utmerket. No need å kjøpe den dyreste, når den fra Biltema er like god. Hvis en attpåtil føler behov for å bygge på med Brio, så passer de jo sammen. 

Takk for svar! Vi har litt brio, og ønsker oss mer, men synes det er så dyrt. Så da kjøper vi biltema i stedet :)

ja jeg er enig! ser de har litt ikea i bhg til lillemann, og det ser ikke ut..ødelagt og jævlig... har både brio og biltema selv hjemme, og foreløpig virker de like bra, men jeg trur nok det kun blir brioen som går i arv:) men ska aldri si aldri

Back
Topp