Er kosetiden over ?

marley88

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Uff jeg har hatt en veldig bra periode nå og bare koset meg og vært i knall form ! Men nå siste uken har jeg følt meg helt uggen! Migrene, halsbrann, og MANGE vonde kramper i bena. Har også hatt blod i urinen nå i flere dager.. Føler alt bare går i mot meg.  Er ikke noe gøy å føle seg i så dårlig form :( Man blir jo ekstra bekymret i tilegg når man er gravid. Føler jeg nesten har angst hver gang jeg føler på noe ubehagelig. 

Beklager dette ble et veldig negativt inlegg, men synest det er så trist at det skal være slik. Noen av dere som har dalt nedover i form igjen? Og evt har noen tips for en bedre hverdag igjen? :) 

Uff det høres slitsomt ut. Skjønner godt at du føler som du gjør. Her har formen vært t r ø t t hele tiden. Er slitsomt, men er glad jeg ikke har så mange andre plager med smerter eller oppkast. Du får ha masse lykke til videre! (Regner med du har fått sjekket vedr blod i urinen...)

Hørtes ikke mye moro ut nei :(   Er vanlig i et svangerskap at formen går litt opp og ned. Jeg var kjempe trøtt frem til rundt uke 12( kunne sovne overalt), men så gikk det over. Nå i uke 24 har trøttheten kommet tilbake. JM sjekket jernet i blodet, men det var bra. Så hun sa at jeg skulle bare slappe av og sove så mye jeg kunne. Jeg hadde også blod i urinen forrige kontroll. Men det var visst veldig lite, og kunne komme fra slimhinnene. men greit å få sjekket det hvis du ikke har gjort det da :) 
Håper du får nyte resten av svangerskapet. Går veldig fort til det er over ;)

Hei igjen, jada det er litt slitsomt, det skal ikke bare være fryd å gammen å være gravid, å de som sier det har vært heldige med sine svangerskap vertfall :) Har sjekket blod i urinen ja, men synest jordmor var litt uproff. Det eneste hun sjekket den for var uvi. Noe som jeg ikke hadde, likevell blødde jeg i flere dager. Er gått over nå da, og kjenner jo lille jenta er veldig ativ hver dag så går utifra hun har det bra :) 

Satser på det kommer flere gode dager, og at resten av tiden går fort! :) Men må inrømme at jeg gruer meg litt til å starte med julestresset ! Er ikke noe særlig å gå på butikker lenger i flere timer. 

Tror det er lurt at vi ikke stresser mer enn nødvendig til jul. Kjør på enkle julegaver (vin til  venninner f.eks), be om ønskelister og kanskje du kan handle noe på nettet:))

Back
Topp