Er kjønnet synlig i uke 15?

Babylykke81

Glad i forumet
Jeg skal på UL på onsdag og da er jeg ca uke 15.
Er så spent på om jeg kan få vite kjønnet da :)
Noen som har erfaringer med dette?

Vi fikk vite i uke 12 med 4 mann at det var en gutt, og det stemte :) Denne gang var vi i uke 13 og vi fikk vite dte er ei lita jente i magen, så lir spennende å se:)

Så ja, de kan nok se kjønnet da :)

Wiiiii :)))
Så spennende....
Da håper jeg lille sprell er fotogen og viser seg orn'tlig fram for mamman sin, så vi får se hva det blir :) Blir selvsagt like glad uansett hva det blir, men det er noe med å få et nærmere forhold til barnet. Kalle det hun eller han <3 hehe... :) Også den morsomme planleggingen da... ;)

Jeg var på UL på søndag (av alle dager), da var jeg 15+3... Vi tror vi så at det var en liten gutt, men legen sa at i noen tilfeller kunne det også være navelstrengen som lå slik at det kunne se slik ut....Men ganske sikker på gutt ja :)

hei, ja, jeg var på ultralyd i forrige uke, er i dag 15+1, og vi fikk vite at det var en liten gutt

Wiiiiiiiii, så moro

Gratulerer dere som har fått vite kjønnet :)
Nå gleder jeg med massemasse til i morgen. Det viktigste er selvsagt at lille sprell har det bra. Så er det en bonus hvis vi får vite kjønnet :)
Skal heldigvis kl 08 på morgenen, så jeg slipper å vente hele dagen, hehe... :)

Babylykke81 skrev:
Wiiiiiiiii, så moro

Nå gleder jeg med massemasse til i morgen. Det viktigste er selvsagt at lille sprell har det bra. Så er det en bonus hvis vi får vite kjønnet :)

Heldiggris :) Jeg har fire uker igjen til jeg får vite kjønnet.. Du må oppdatere oss da!

Roxanne skrev:

Babylykke81 skrev:
Wiiiiiiiii, så moro

Heldiggris :) Jeg har fire uker igjen til jeg får vite kjønnet.. Du må oppdatere oss da!

Det skal jeg veitu ;)

Spennende!! Har  du vært nå?

Da har jeg vært på UL og fikk se lille sprell turne rundt og trene til livet utenfor. Profilen var så godt synlig denne gangen, så det var gøy å se.
Alt stod bra til med mini, så det var veldig godt å høre. <3

Vi får.......................................................................en gutt.............................................
.........................................................................eller en jente.... :P

Hun klarte ikke se det med utstyret hun hadde, så det kunne være begge deler.
Kjipern, for hadde håpet at jeg skulle få vite det i dag.
Jaja, det viktigste var selvsagt at mini har det bra, så smører jeg meg med tålmodighet til 14 mai...

Back
Topp