er KINAMAT fymat ???

skranglå

Forelsket i forumet
er det nogen så vet om me som er gravide kan ete kinamat???? hørte nogen sa at det kunne være nogen stoffer i det som ikje var så bra for fosteret...... håpe nogen kan svare meg...fikk plutselig sååååååååå lyst på............ :anyone :anyone

det vil jeg å vite...ELSKER kinamat,og har spist en del av det...
aldri hørt om noe før da :)

ikke noe galt med kinamat.

tips: sjekk ww.matportalen.no for alle matanbefalinger til gravide.

håper virkelig ikke det!! kinamat er jo d beste jeg vet!!! hadde dilla på kinamat under forrige graviditet, spiste d 1-2 ganger i uka på d meste :P

Aldri hørt noe om det jeg heller :-). Håper ikke det da for det er jo sååå godt :-):-)

Sent from my GT-S5690 using BV Forum

Nei det kan jeg ikke tenke meg, aldri hørt noe om det i hvertfall og kan ikke lese meg til noe sånt på matportalen sine sider heller, du kan sikkert spise det med god samvittighet :)

håpe eg kan det...akkurat som eg huske nogen sa at d va nogen ting oppi som ikje var bra..men har leita litt idag eg o men fant ikje noge varsel mot d......elske kinamat eg o....så jammy jam.....

takk for alle så har engasjert seg i jakten :-) og bon appetitt:-)

Nei det kan jeg da ikke tenke meg. De er jo gravide i Kina og andre land som har slik mat også ;) og jeg spiste det en god del i forrige svangerskap. Og har spist det nå også

har jeg aldri hørt om..

Back
Topp