Er kattemat farlig?

Qualitas

Forumet er livet
VIP
For de små?[X(] altså våtfor?

vill nå ikkje tru det nei, er nokk ikkje bra med for mykje mengder men trur ikkje det er farligt, [8|]kan vell gå på megen med litt mengder,

Nei, det tror jeg ikke. Kan hende de får litt vondt i magen, men er ikke farlig slik at de blir syke av det tror jeg. 

ORIGINAL: Eldiss!

Nei, det tror jeg ikke. Kan hende de får litt vondt i magen, men er ikke farlig slik at de blir syke av det tror jeg. 

ok bra.. lillegutt klarte å dra seg bort til katteskåla.. og fant en liten bit inni munnen hans, men fikk den ut da[:-][8D]

Neida.. Kan jeg aldri tenke meg.. Her får han tak i litt tørrfor rett som det er.. Er ikke alltid jeg får det ut igjen heller [>:] Håper han skjønner at det er pusene sin mat snart!

Nei. Ikke farlig.

Bare en ubehagelig smak som sitt lenge igjen.

*husker litt for godt e spiste tørrfòr t hund og katt da e va lita*[:'(]

ORIGINAL: squakky

Neida.. Kan jeg aldri tenke meg.. Her får han tak i litt tørrfor rett som det er.. Er ikke alltid jeg får det ut igjen heller [>:] Håper han skjønner at det er pusene sin mat snart!

Samme her [8|]

nei det tror jeg ikke. theodor fikk i seg et par biter med tørrfor her om dagen, han er helt vill og skal stadig inn på vaskerommet og oppi den skåla

det er ikke spessiell lekker, men ikke farlig heller! 

Back
Topp