er kanskje den neste som må forlate :(( *oppdatert*

lillema10

Blir kjent med forumet
da har jeg vært hos legen, det kunne være SA, men ettersom det ikke er noen styrt blødning eller noe slikt, så kanskje jeg er gravid enda.. hun skulle ringe meg igjen imorgen, så kan det hende jeg får en UL imorgen.. er nå blitt sykmeldt t.o.m. lørdagen, så jeg får slappet av mest mulig.. så får håpe det hjelper, å at spiren klamrer seg fast.. 
skal oppdatere mere, om jeg skal til legen imorgen igjen..

det kommer bare noen dråper med blod, er mest når jeg er på do det kommer mest, som en skylling.. 

--------------------------------------------
hadde lysebrunt utflod i går, men i natt blødde jeg.. så ringte nå legen, skal dit kl 9.50..

:((( gruer meg..

håper det :) skal prøve å få oppdatert med en gang jeg har vært der.. hvis ikke tar jeg kontakt med sladrevennen min eller din :)

Neei, vennen!! Ikke forlat oss!! Krysser alt som krysses kan!! emoticon

des09feb12 skrev:
Neei, vennen!! Ikke forlat oss!! Krysser alt som krysses kan!! emoticon

håpe ikke det.. sender deg melding når jeg er ferdig!!.. greit å få sjekka det.. så jeg kan slappe av i ferien..

Nei og nei og nei!! Håper virkelig at dette går bra!

Minni skrev:
Nei og nei og nei!! Håper virkelig at dette går bra!

håper det jeg og! har ingen spes. smerter, bare blør litt..

det er nok bare en liten rift!! Er ganske mye blod i organene der nede så det virker som ganske kraftige blødninger bare av en liten rift! Er ikke flere som skal forlate februar nå!! Krysser fingrene for deg!! 

Ventejente85 skrev:
det er nok bare en liten rift!! Er ganske mye blod i organene der nede så det virker som ganske kraftige blødninger bare av en liten rift! Er ikke flere som skal forlate februar nå!! Krysser fingrene for deg!! 

Håper du har rett :) :) 
takk takk 

Lykke til. sender deg en klem jeg

Nei vettu du hva vi ble jo enige her inne om at ikke flere skulle forlate februar... Krysser fingre og tær for at det har gått bra;)

oppdatert 

oppdatert 

Håper  at alt går fint med spiren din, og at du får ul i morgen så du kan slippe å være bekymret i ferien din..
Krysser hvertfall alt jeg har fortsatt for at blødningene stopper og bare er spotting..

Mars10+Feb12 skrev:
Håper  at alt går fint med spiren din, og at du får ul i morgen så du kan slippe å være bekymret i ferien din..
Krysser hvertfall alt jeg har fortsatt for at blødningene stopper og bare er spotting..

takk for det :) håper å jeg slipper å bekymre meg i ferien.. 

Håper det er bare en uskyldig blødning! Du får ikke lov til å forlate oss!! <3>

Knerten* skrev:
Håper det er bare en uskyldig blødning! Du får ikke lov til å forlate oss!! <3>

håper det :) håper jeg får en UL i morgen, ska jeg slipper å gå å bekymre meg.. å at blødningen stopper..

Back
Topp